Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#1
Fortell gjerne hvem du stemte på og hvorfor. Avstemningen avsluttes fredag 07.01 kl. 18.00.
 
#5
Det ble Arni/the_flask her.
Ikke den helt skarpeste kniven i skuffen og det tok litt tid før han fant ut at han var Arnold-fan.
 
#6
Arni, mest for hans glitrende photoshop tutorials.
 
#7
Stemte på gamemaster

:zorro:
 

Sancti

Terrorkatt
#9
Min stemme går til Mr. "Jeg trippelposter så mye jeg vil".
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Revan.

Jeg prøvde virkelig å like ham, og jeg hjalp ham med mange ting. Tross det, er han en skikkelig kjip fyr. Kanskje det er alderen, kanskje ikke.
 

Alexander

frilans ufør
#13
Dere må forstå at det er Nightburner som er teh shizzle. Bare se på trådene han har startet, og jeg garanterer at dere vil være enige med meg. Han er til og med teitere enn Houseman :p
 
#14
Vanguard. Han var en fin fyr, før det gikk til hodet på ham, or trodde han kunne slenge rundt med negative kommentarer til våre nye medlemmer. Sorry, mate.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#16
Fantaboy.

Mest irriterende rumpetrollet som er å oppdrive. Heldigvis stakk han. Han var her vel helt i starten av det nye forumet, visst jeg ikke huser feil.
 
#17
Hmmmm. Valget står melom Revan og Vanguard. Revan er bare idiot, mens Vanguard er enda mer idiot. Tror jeg stemmer på Vanguard. You know why ;)
 
#18
han har kommet tilbake tror jeg. muhuhuhhahaha. stemmte foresten på Arni/the flask... uten grunn...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
roy_nor får min stemme i denne høyst gjæve kappestrid. Sier litt at han klarte å edge ut Arni/The_Flask.
Uansett, jeg har en visjon av hvordan roy_nor ser ut: Han sitter på rommet sitt (enten loftsrom eller kjellerstue) iført en fotballtrøye eller en t-skjorte det står "<insert racing team here> Team Racing" på. På veggene henger det fotballskjerf, bilder av biler og en og annen (halv)naken dame. Høyttalerne hans er Cerwin-Vega. Capsen hans er ett nummer for liten. Han går i slitt dongeri og tennissokker. Han kjører Volvo.
Ja, slik er det han ser ut.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.