Årets skuffelse 2010

Årets skuffelse 2010

• Totalt antall stemmer
    23

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvordan tjene penger for dummies: Styr forventningene til det du selger. Det har ikke gutta bak disse spillene gjort, og de havnet derfor i Spillegals kategori over årets skuffelser. Håper de skammer seg.
Stem på din "favoritt".

Bio 2 og Metroid har ingenting på denne lista å gjøre. Min stemme går til FF, men serien har ikke vært noe tess siden X, så noe spesielt overraskende dårlig var det ikke.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg skal ikke argumentere for at FFXIII ikke er en vprste spill, men metroid var desidert største skuffelsen for oss som tenkte de fleste metroidspilla er som regel fete.

FFtretten fikk meg til å gi opp FF for godt nei vent litt det var annonseringen av FFtretten-to som gjorde det eller nei det var jo anmeldelsene av FFfjorten nei vent a uansett FF generelt er årets skuffelse så FFtretten får min stemme

CyberK

Finner ikke på noe.
CODBLOPS kan jo ikke være en skuffelse når ingen hadde noen forventninger til det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min forventning var at Codblops skulle være i det minste litt forskjellig fra Moderne Farfar 2. Den forventningen, som var rimelig lav, ble ikke innfridd. Halo Reach var bra, The Force Unleashed 2 hadde jeg overhodet ingen forventninger til (og de ble også innfridd da jeg testa demoen), Bioshock 2 var også ganske bra, Final Fantasy XIII er et fett spill seriøst hva faen er gæærnt med dere, Castlevania var også kult, Other M eier, GT5 var som forventet (PS jeg har bare sett screenshots av det), Mafia 2 innfridde på samme måte som Force Unleashed 2, og nå har jeg LBP2 i maskinen så da teller ikke den skuffelsen lenger. Codblops it is, fordi dette er kategorien det fortjener å bli stemt fram i.

mangler Alien vs. Predator

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg hadde lave forventninger til AvP når man kunne forhåndsbestille det for £18. Jeg tror halve grunnen til at alle heytet på det var fordi dem kjøpte det til fullpris og forventa seg et fullprisspill.