Årets spammer

De nominerte er:

  • TurboAlex

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yeah

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Crizpy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Per Spellmann

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard/Mandark

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Petruccitøs

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#1
Fortell gjerne hvem du stemte på og hvorfor. Avstemningen avsluttes fredag 07.01 kl. 18.00.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Stemte på Crizpy, siden han har spammet en god del :p Og jeg vil gjerne ha meg fjernet fra den listen hehe.
 
#9
Crizpen. Han spammer, det er en ting, men over halvparten og mer av innleggene hans er meningsløse og fulle av piss.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Skoen@30.12.2004, 18.22
Crizpy spammer med stil.
155707​
Har du vært på cidern igjen nå?


Criz to the py?

øhø, take that and rewind it back.... :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Hvem andre enn Crizpy? Det var jo nesten slik at postcounten hans gikk varm en stund, dog han skriver mye saklig og(det er bare dere som ikke ser det hehe :eek: ).
 
K

Kumool

Gjest
#15
Knasen er barsk.

Stemte selvfølgelig på Crizpy. Skandaløst om noen andre enn han vinner denne. :kos:
 
#17
Opprinnelig skrevet av Shigsy@30.12.2004, 20.49
Jeg stemmer Crizpy, men ikke noe vondt ment. Det er bare bra at vi har folk som ham her på forumet. Jeg tror det hadde blitt kjedelig uten. ;)
155823​
Jeg elsker deg, du har så zøøt avatar! =D

Jeg stemte Revan, siden jeg oftere liker Crizpys innlegg enn Revans. Revan spammer selv om han forsøker å la være.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Crizpy. :p Han ser ut til å vinne med klar margin.

Jeg var et øyeblikk ikke fullstendig sikker på om det var i 2004 eller i 2003 han herjet som verst, men forutsatt at det var i år, synes jeg han hadde en viss stil over spammingen. Det slår dessuten positivt ut at han har skjerpet seg og nå skriver helt andre type innlegg enn da det tok av som verst.
 
#19
hm....... jeg har lyst til å vinne en pris selv om dette ikke er en "bra" pris og Crispy leder med god margin.... jeg stemmer på Turbo..:D
 
#20
Stemte på arni/the_flask

Han hadde så mange sykt ubrukelige topics.

Crizpy er stor spammer han å, men det er ikke spam jeg irriterer meg over.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.