P Paynie Medlem 26 Sep 2004 #1 26 Sep 2004 #1 Noen som har gode kontakter i NFF eller noen andre sponsorer? Hvor som helst på stadioen, så lenge jeg ikke sitter midt i Lyn klyngen, Bastillen eller noe sånt. Betaler et par hundringser over prisen på billettene.
Noen som har gode kontakter i NFF eller noen andre sponsorer? Hvor som helst på stadioen, så lenge jeg ikke sitter midt i Lyn klyngen, Bastillen eller noe sånt. Betaler et par hundringser over prisen på billettene.
roy_nor Medlem 26 Sep 2004 #2 26 Sep 2004 #2 Opprinnelig skrevet av Paynie@26.09.2004, 19.10 Noen som har gode kontakter i NFF eller noen andre sponsorer? Hvor som helst på stadioen, så lenge jeg ikke sitter midt i Lyn klyngen, Bastillen eller noe sånt. Betaler et par hundringser over prisen på billettene. 108793 Klikk for å utvide... man får vel kjøpt en del billetter på QXL? ihvertfall hvis du er villig til å betale mer enn det en kostet på posten.. noen som er så smarte at de tjener penger på deg..
Opprinnelig skrevet av Paynie@26.09.2004, 19.10 Noen som har gode kontakter i NFF eller noen andre sponsorer? Hvor som helst på stadioen, så lenge jeg ikke sitter midt i Lyn klyngen, Bastillen eller noe sånt. Betaler et par hundringser over prisen på billettene. 108793 Klikk for å utvide... man får vel kjøpt en del billetter på QXL? ihvertfall hvis du er villig til å betale mer enn det en kostet på posten.. noen som er så smarte at de tjener penger på deg..