Ønkser å kjøpe Sony Ericsson t610

Trenger skjermen på en 610 siden jeg smadret min egen. mobilen kan godt være defekt så lenge skjermen er inntakt. Kan gi enten litt cash eller bytte mot ps2 spill.

Har en T610 jeg. Den funker ganske greit, kan ikke si den er som ny fordi det er harde knapper, og noen riper på baksiden av dekselet. Pris du vil betale ?

NB: Har en "dokkingsstation" til den og.

Prefekt! Jeg har en SE t610 som er defekt av mikrofon og høytaler (og kanskje antenne?) men skjermen funker fint!

Du skal få den for 222,- (22 kr for portoen).

Hørest dette greit ut?

Opprinnelig skrevet av Karl@25.02.2005, 23.24
Prefekt! Jeg har en SE t610 som er defekt av mikrofon og høytaler (og kanskje antenne?) men skjermen funker fint!

Du skal få den for 222,- (22 kr for portoen).

Hørest dette greit ut?
181844​
Hmmm, høres fin fint ut det, men er vel ikke intresert i å bytte mot noe ps2 spill eller no?

Har fortsatt ikke solg den, har ikke hørt noe fra han..

Hvor mye kan du gi?

Det som er gale med telefonen er når du ringer er det skurring, og den du ringer til hører ikke hva du sier, nedover på stiken kan vere litt treig til tider, men ellers funker den fint..

Han skulle bare ha skjermen.. Og min funker fint.. Men ikke telefonen i helhet.. (nesten)

Og jeg trenger penger.. Og har en 3510 liggende så jeg kan bruke, så hvorfor skal ikke han få kjøpe min ?