Ønsker å Kjøpe/bytte Resi Serien

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg ønsker å kjøpe eller bytte til meg Resident Evil Zero,1,2+3 til gamecube.
Jeg kan bytte et av spillene mot Zelda Collector's edition eller Capcom vs SNK 2 EO.(Begge spillene er til gamecube).
Send en m@il til petterda@gmail.com.
 
#4
Jeg bytter gjerne Resi 0 mot Zelda disken Pyro.
Jeg kan også bytte The Sims(GC) mot en av de spillene for den som er interessert.
 
#6
Jeg har samtlige RE spill til cuben (REmake, RE0, RE2, RE3 Nemesis og Code:Veronica(NTSC). Om du er interessert i å kjøpe i pakke, så nevn en pris.
 
#7
Jeg har ikke fått tak i noen av RE spillene ennå så bare si ifra hvis dere vil bytte eller kjøpe.
Vil helst først og fremst ha RE 1 remake byttet mot Zelda discen.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Ghaz@17.09.2004, 11.34
Jeg har samtlige RE spill til cuben (REmake, RE0, RE2, RE3 Nemesis og Code:Veronica(NTSC). Om du er interessert i å kjøpe i pakke, så nevn en pris.
103640​
Var du interessert i denne eller?
 
#11
Bare Code: Veronica som er NTSC.
Selger bare i pakke, spillene betyr litt for meg, så om jeg ikke får litt mye for de, gidder jeg ikke :(
 
#13
Har Resident Evil Remaken og Residen Evil ZERO.. Begge er PAL. Bytter helst bort dem, men kan selge. Vil HELST ha Gamecube platformere ala Maio, Sonic osv.
 
P

PspKid

Gjest
#14
Jeg er veldig intressert i RE remake, hvis det er det som kom ut like før RE 4 :eek:
si en pris Ntsc er mest aktuelt seff
 
#15
Opprinnelig skrevet av Gakken@05.10.2004, 02.53
Jeg er veldig intressert i RE remake, hvis det er det som kom  ut like før RE 4 :eek:
si en pris Ntsc er mest aktuelt seff
112316​

Det er en stund siden ero kom ut. Det nyeste RE spillet til GC er Code Veronica.

Skyt meg hvis jeg tar feil.
 
#17
Opprinnelig skrevet av dan the man@05.10.2004, 10.23
det er riktig, men fireren kommer kronologisk før code veronica x
112362​
Hvordan vet du det?
Såvidt jeg skjønner, kan den ikke gjøre det, da Code Veronica er like etter at Chris og Barry har forlatt Racoon City til fordel for Europa. Barry var dog ikke med her, og reddet Jill og Carlos i Nemesis. Handlingen av firern er hele seks åpr etter Racoon City, Code Veronica er bare måndere etter.
 
#18
Nå har jeg fått tak i RE zero og jeg er egentlig ikke så interessert i de andre spillene bortsett fra det første RE remake.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.