Ønsker å kjøpe Playstation 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
vel jeg har en playstation 2 hvor laseren er for slitt. den ble kjøpt november 2001 sånn ca. når jeg var student å bodde på en crappy hybel å trengte noe å gjøre.

den starter opp å du kommer til menyen å alt er bra helt til du setter i en plate så klarer ikke laseren å lese skivene å blir bare stående å tikke eller hoste om du vil. har kun åpnet den 1 gang for lenge siden for å rense viften for støv, har ikke fiklet med noe annet inni den ettersom jeg ikke har peiling på hva som eventuelt må gjøres for å bytte ut laser.

det følger med orginal embalasje, demo-cd, scart, 4 spill, 2 håndkontrollere å et orginalt 8 mb minnekort. alt er i god stand selfølgelig bortsett fra selve playstation da. men har du litt peiling på slike ting så kan du sikkert fikse det ganske greit. vet det finnes entusiaster her på spillegal som er flink til å skru på konsoller.

1100,- spenn inkludert porto.

spillene er: Enter the matrix, Grand Tourismo 3 A-SPEC, Tenchu: Wrath of heaven og PROMO versjon av The Thing.

er det å tolke som et nei da? :usikker:

400,- spenn for laser på qxl så jeg. hehe

Har allerede fått et tilbud av Dante, som er mye bedre enn ditt, som jeg vurderer...

Har ikke så mye peiling på å skru på konsoller, så det hadde ikke vært aktuelt uansett, men takk for tilbudet

jeg for min del skal kjøpe den nye versionen av PS som kommer!
den heter PS Two og er en PS2, uten vifte (stille som en mus) og som er på størrelse med et DVD cover >_< , 75% mindre enn PS2.. (litt tykkere enn et dvd cover da...) :D

den kommer 1 nov.. oh hei hopp hurra jeg gleder meg! :D

PS: DEN VIL KOSTE LIKE MYE SOM DET EN NY PS2 GJØR NÅ! Altså ca 1200~1300,- :tommelopp:

Status
Stengt for ytterligere svar.