Ønsker å leie en Freeloader 1.06b

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, jeg ønsker å leie en Freeloader 1.06b i én uke.

Grunnen til at jeg kun ønsker å leie den, er at jeg venter en Freeloader som er bestilt, men som ikke ser ut til å komme før om kanskje et par uker. Derfor ønsker jeg å leie en nå (dvs. at jeg trenger den senest tirsdag). Hvorfor trenger jeg den nå? Jo, det er fordi jeg venter en Biohazard 4-demo til uka!

Så hva betaler jeg for dette? Frakten blir enten 11-12 kroner, eller 22 kroner (litt avhengig av hva den vil veie å sende). Jeg antar om man kun sender discen alene, eller i et vanlig CD-cover (eller single-cover), så vil det senke vekten i forhold til om man sender den i det vanlige DVD-coveret. Så frakten kan fort ende opp på kun 11-12 kroner (litt usikker).

Det jeg betaler for å leie denne, er 35 kroner inkl. frakten som betales én vei. Frakten når jeg sender den tilbake, betaler jeg selv.

Garanti? Ja, du kan stole på meg. Alle som har handlet med meg har vært fornøyde (bare ta en titt på "Brukernes tilbakemeldinger"), så det skal være trygt. Det kan jeg garantere!

Om du kunne tenke deg å selge Freeloaderen for 35 kroner + frakt, så gjør jeg heller det, selvfølgelig.

PS! Om det viser seg at Freeloaderen jeg har bestilt skulle bli sendt i dag eller i morgen, så er det ikke sikkert jeg trenger å leie den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Das Gestengten.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.