Ønsker du å beholde Spillegal-serveren?

Er det ønskelig å beholde CS-serveren?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Hvis det blir forbedringer (si hvilke)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Serveren går snart ned, vil gjerne ha en mening, vil mange folk fortsatt ha serveren skal jeg se hva jeg kan gjøre. Er klar over at serveren har hatt admin-problemer, skal vi ordne ny avtale med Gameserver skal tiltak bli gjort for å forbedre det.
 
C

Crizpy

Gjest
#4
Samma her..min henger seg ca. hver time hvis den står på standby.
Men når jeg får fiksa ting, så blir jeg mer admin.
 
#5
samme med min, skikkelig iriterende å sjekke den hele tiden for om jeg må restarte den å trykke igang torrentene.
 
#7
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
 
#8
"Ja, hvis det blir forbedringer"

... Flere, bedre og mer aktive admins hadde ikke gjort noe.

(For å ikke glemme rettferdige, hoho)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Jeg stemte alternativ 3, siden jeg ser heller at den serveren blir byttet ut til en CS Source server en gammle CS 1.6 :p
 
#11
Må jo beholde den.. Er bare det at siden det ikke er admin innpå så ofte så kryr det med cheatere der mesteparten av tiden(eller jeg er heldig å gårr innpå samtidig med de :flau: ) Mer aktivt admin nivå så er serveren ålreit :kul:

Kan jo oxo adde noen fler admins da *kremt*meg*host* :p Er ganske aktiv cs playah siden den "gode" pcen min sa takk og farvel :(
 
#13
Opprinnelig skrevet av SilentBob@08.04.2005, 17.52
Steng den ned, og få opp cs:s !
204219​
Slemt sagt :( Kan ikke vi alle bare bli venner å spille cs1.6 sammen? :tommelopp:
 
#14
Im game om det blir satt opp CSS. Utstår ikke de tidligere versjonene :/
 
#18
Enig, jeg vil også ha Source på [SG]-serveren. Og så vidt jeg husker vant jo Source den avstemningen om det skulle være det eller 1.6, så jeg skjønner ikke hvorfor det ble 1.6 da?

Source 4 da win!
 
#19
Skjønner ikke hvordan dere kan like CS:S.. Hitboxen er jo rævkjørt(kan skyte på bena enda ta hs) det er vel det eneste som er negativt og har faktisk allt å si <_< Burde skamme dere!
 
#20
En annen ting som er dritt med cs serveren er at sgs egne medlemmer må sitte i kø og vike for noen n00bs som fant serveren i serverlista si...