Ønsker PS2 spill

#1
Har på følelsen av at flere av spillene mine er oppspilt og da trenger jo noe nytt, dvs noe gammelt. :) Har du noen pent brukte PS2 spill med kover etc. så er jeg muligens interessert. Liker det meste utenom sport. Men noe sport går jo også ann. Har du noen eldre spill til spottpris så gi lyd fra deg :) Har du pakker med flere spill kan det også være av interesse.

--EDIT--

Ønsker også:
1 x PS2 kontroll
1 x XBOX kontroll. (den lille)
1 x Game Cube kontroll
1 x Game Boy SP

Kun originale...

Gi meg en pris så er du 99% sikra tilbakemelding.
 
#2
Jeg har Maximo, Red Faction og Zone Of the Enders.. Ingen platinum, mint condition.. intrs? Kan godt selge dem samlet til en snill jule-pris.. ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg har en del PS2-spill, det er bare synd at de er hos pappa, så jeg har ikke tilgang til dem. Rams opp en del du er på utkikk etter/du syns virker tøffe, så har jeg antagelig et par av dem. Jeg har også en PS2-kontroll, men det spørs om jeg vil selge den. Hvor god stand må kontrollen være i? Hva om den .. fungerer, men rangler litt? :p
 
#4
Opprinnelig skrevet av roy_nor@21.12.2004, 08.29
Jeg har Maximo, Red Faction og Zone Of the Enders.. Ingen platinum, mint condition.. intrs? Kan godt selge dem samlet til en snill jule-pris.. ;)
152195​
Har ingen av de. Pris?
 
#5
Opprinnelig skrevet av Baronen@21.12.2004, 09.19
Jeg har en del PS2-spill, det er bare synd at de er hos pappa, så jeg har ikke tilgang til dem. Rams opp en del du er på utkikk etter/du syns virker tøffe, så har jeg antagelig et par av dem. Jeg har også en PS2-kontroll, men det spørs om jeg vil selge den. Hvor god stand må kontrollen være i? Hva om den .. fungerer, men rangler litt? :p
152224​
Kontrollen bør være i bra stand :) Virker som om din er godt brukt(opp) ;)
Er ute etter det meste av spill. Trenger litt påfyll i samlingen min i vinter.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Hehe, skjønner. Hmm, faen. Hvis jeg bare hadde vært lur nok til å logge spillsamlingen på noen slags måte. Errr ...
SSX3
... Time Crisis 2? Guncon2 og Guncon1, begge i tipp-topp-stand, og fungerer med PS2.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Outbreak+21.12.2004, 10.09-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@21.12.2004, 08.29
Jeg har Maximo, Red Faction og Zone Of the Enders.. Ingen platinum, mint condition.. intrs? Kan godt selge dem samlet til en snill jule-pris.. ;)
152195​
Har ingen av de. Pris?
152242​
[/b]
Siden jeg er i et slikt et snilt jule-humør (Not!! Hater julen :p ) så kan du få alle 3 for 200,- + frakt..
 
#8
Opprinnelig skrevet av roy_nor+21.12.2004, 11.54-->
Opprinnelig skrevet av Outbreak@21.12.2004, 10.09
<!--QuoteBegin-roy_nor
@21.12.2004, 08.29
Jeg har Maximo, Red Faction og Zone Of the Enders.. Ingen platinum, mint condition.. intrs? Kan godt selge dem samlet til en snill jule-pris.. ;)
152195​


Har ingen av de. Pris?
152242​
Siden jeg er i et slikt et snilt jule-humør (Not!! Hater julen :p ) så kan du få alle 3 for 200,- + frakt..
152303​
[/b]
Ink frakt? Så overfører jeg i dag. Nå om du vil :ler:
 
#9
Opprinnelig skrevet av Baronen@21.12.2004, 10.15
Hehe, skjønner. Hmm, faen. Hvis jeg bare hadde vært lur nok til å logge spillsamlingen på noen slags måte. Errr ...
SSX3
... Time Crisis 2? Guncon2 og Guncon1, begge i tipp-topp-stand, og fungerer med PS2.
152249​
Rams opp det du har når du finner det :=) Hardware er også interesant. Mulig jeg kliner til om det blir en snill pakkepris ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Right. Jeg syns å huske at jeg mangler en homofil adapter til GunConen min, men alt er i orden med GunCon2, som forresten ser sånn ut:

Spillet Time Crisis 2 er i god stand, med manual og cover.

Men! Etter å ha gjennoplivet min gamle konto på IGN (tok litt tid å gjette seg fram til passordet), så fant jeg spill-listen min. PS2-spill jeg er villig til å selge er da disse:

Tom Clancy's Splinter Cell
TimeSplitters
TimeSplitters 2
The Gateway
Red Faction II
NBA Street Vol. 2
Auto Modellista
Burnout 2
Midnight Club II
Enter the Matrix
Dynasty Warriors
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto: Vice City
Madden NFL 2001
Madden NFL 2002
Madden NFL 2003
James Bond 007: Nightfire

Med tanke på at jeg er et stykke unna, så kan jeg ikke få konfirmert at alle disse titlene står trygt bevart i hylla - men jeg er temmelig sikker på alle bortsett fra et par stykker (Madden NFL 2003, f.eks).

Jeg orker ikke tenke på pris så tidlig om morgenen ( :p), så du får bare ... by.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Baronen@22.12.2004, 00.33
Right. Jeg syns å huske at jeg mangler en homofil adapter til GunConen min, men alt er i orden med GunCon2, som forresten ser sånn ut:

Spillet Time Crisis 2 er i god stand, med manual og cover.

Men! Etter å ha gjennoplivet min gamle konto på IGN (tok litt tid å gjette seg fram til passordet), så fant jeg spill-listen min. PS2-spill jeg er villig til å selge er da disse:

Tom Clancy's Splinter Cell
TimeSplitters
TimeSplitters 2
The Gateway
Red Faction II
NBA Street Vol. 2
Auto Modellista
Burnout 2
Midnight Club II
Enter the Matrix
Dynasty Warriors
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto: Vice City
Madden NFL 2001
Madden NFL 2002
Madden NFL 2003
James Bond 007: Nightfire

Med tanke på at jeg er et stykke unna, så kan jeg ikke få konfirmert at alle disse titlene står trygt bevart i hylla - men jeg er temmelig sikker på alle bortsett fra et par stykker (Madden NFL 2003, f.eks).

Jeg orker ikke tenke på pris så tidlig om morgenen ( :p), så du får bare ... by.
152418​
Like tidlig for meg ;)
Men jeg er interessert i (de jeg mangler lettere sagt) er:
James Bond
Burnout 2
Midnight Club II
Red Faction II
Tom Clancy's Splinter Cell
TimeSplitters
TimeSplitters 2
Og Gunnern din.

Gi meg en pris på disse eller en pakkepris på alle så har jeg noen titler jeg kan bytte bort.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jeg er ikke særlig interessert i å bytte bort (sparer opp penger til Gamecube, for å være ærlig), så med mindre du har Pikmin 2 så ville jeg helst solgt spillene. Øøh ... pakkepris ... 1000 spenn? :) Men du skulle ikke ha med Time Crisis 2, spillet man bruker gønner'n på, korrekt?
 
#13
Opprinnelig skrevet av Outbreak+21.12.2004, 23.27-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@21.12.2004, 11.54
Opprinnelig skrevet av Outbreak@21.12.2004, 10.09
<!--QuoteBegin-roy_nor
@21.12.2004, 08.29
Jeg har Maximo, Red Faction og Zone Of the Enders.. Ingen platinum, mint condition.. intrs? Kan godt selge dem samlet til en snill jule-pris.. ;)
152195​


Har ingen av de. Pris?
152242​


Siden jeg er i et slikt et snilt jule-humør (Not!! Hater julen :p ) så kan du få alle 3 for 200,- + frakt..
152303​
Ink frakt? Så overfører jeg i dag. Nå om du vil :ler:
152399​
[/b]
når det står "+frakt" bak så betyr det + frakt.. :p hvis du fører over 255,- til kontoen min så skal jeg få sendt dem så fort posten åpner igjen.. :)
 
#14
Opprinnelig skrevet av Baronen@22.12.2004, 01.22
Jeg er ikke særlig interessert i å bytte bort (sparer opp penger til Gamecube, for å være ærlig), så med mindre du har Pikmin 2 så ville jeg helst solgt spillene. Øøh ... pakkepris ... 1000 spenn? :) Men du skulle ikke ha med Time Crisis 2, spillet man bruker gønner'n på, korrekt?
152435​
Skal tenke på det. Når jeg mente bytte bort tenkte jeg på at da har jeg noen like spill jeg kan bytte med andre ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Hva med Hitman 2 og Shadow Man: 2econd Coming for 150,- inkl. porto? :)