Ønsker: Xbox-spill/kontroller

#1
Så, ettersom jeg nå har skaffet meg to Xbox-er, er jeg også ganske keen på noen fete multiplayerspill som støtter System Link.
Vil helst ha FPS/Action-spill, men er åpen for andre forslag også. Spillet bør støtte minimum 6spillere.

Jeg har allerede to utgaver av Timesplitters 3 og Halo 2, så dem trenger jeg ikke.


Ønskeliste:

- Doom 3 (helst limited edition)
- Conker: Live and Reloaded (kun hvis det støtter System Link)

Husk at jeg er åpen for forslag også.
Jeg sikler også etter 4 kontroller, samme om de er orginale eller ei, bare de funker. Er villig til å bytte stort mot noen kontroller.

Ting jeg kan bytte bort:

- N64-konsoll m/kontroller
- Zelda: OoT (N64, helt nytt, men mangler manual)
- Duel Masters: Sempai Legends -Limited Edition- (GBA, 15kort medfølger)
- Wolfenstein: Tides of War (Xbox, oppripet - men funker fett)
- Phantasy Star Online: Episode I og II (Xbox)
- En del forskjellige spill til Sega Master System II (hvis noen viser interesse, så kan jeg legge til bilder, mangler manual)
- Warcraft III -Limited Edition- (bl.a. en diger Artbook, plakater, DVD, Soundtrack, men mangler selve spillet)

Alle spillene har manual, cover og er i fin stand, med mindre det står noe annet.
Legger til mer etterhvert.


Jeg kan også kjøpe spill/kontroller, men for tiden er jeg litt blakk, så inntil jeg får lønning (den 30.august) så blir det kun mellomlegg jeg kan legge til.
 
#2
Oppdatert!
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#4
Hvor mye får jeg får Logic 3 xbox kontroll (small) og en orginal xbox kontroll (feit)??
 
#5
Har lite penger, ikke noe du har lyst på da?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Freezar@03.08.2005, 11.11
Så, ettersom jeg nå har skaffet meg to Xbox-er, er jeg også ganske keen på noen fete multiplayerspill som støtter System Link.
Vil helst ha FPS/Action-spill, men er åpen for andre forslag også. Spillet bør støtte minimum 6spillere.

Jeg har allerede to utgaver av Timesplitters 3 og Halo 2, så dem trenger jeg ikke.


Ønskeliste:

- Doom 3 (helst limited edition)
- Conker: Live and Reloaded (kun hvis det støtter System Link)

Husk at jeg er åpen for forslag også.
Jeg sikler også etter 4 kontroller, samme om de er orginale eller ei, bare de funker. Er villig til å bytte stort mot noen kontroller.

Ting jeg kan bytte bort:

- N64-konsoll m/kontroller
- Zelda: OoT (N64, helt nytt, men mangler manual)
- Duel Masters: Sempai Legends -Limited Edition- (GBA, 15kort medfølger)
- Wolfenstein: Tides of War (Xbox, oppripet - men funker fett)
- Phantasy Star Online: Episode I og II (Xbox)
- En del forskjellige spill til Sega Master System II (hvis noen viser interesse, så kan jeg legge til bilder, mangler manual)

Alle spillene har manual, cover og er i fin stand, med mindre det står noe annet.
Legger til mer etterhvert.


Jeg kan også kjøpe spill/kontroller, men for tiden er jeg litt blakk, så inntil jeg får lønning (den 30.august) så blir det kun mellomlegg jeg kan legge til.
247645​

har 4 store orginale og 4 små orginale, kom med bud hvis du er intrisert
 
#7
Som sagt har jeg lite penger. Noe du kunne tenkt deg på den listen?

Kan du eventuelt sette opp noen priser du kunne tenkt deg?
 
#9
Jeg bytter gjerne et spill mot en kontroll.

Du vil ikke sette en pris på den lille logic 3 kontrollen din da?