Ønskes: Freeloader (GC)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
Se hva som skjedde med Freeloaderen min! :(



Og jeg som bare skulle bytte disc for å spille Paper Mario 2 ... Den er tydeligvis ikke laget av det sterkeste materialet sør for polarsirkelen.

Hvis noen tilfeldigvis har en Freeloader de ikke trenger, og som de er villige til å selge til meg for en billig penge, ville jeg blitt særdeles fornøyd.
 
#2
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHHA! :ler: :))

Gjør som MoFo2 og kjøp Panasonic Q? Spiller ikke den alt? =)

Eller bare chip GC din! Koster ikke all verden for en ny GC, hvis den ryker pga chip... :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
En Panasonic Q koster vel rundt 3000, en Freeloader 150. Dessuten har jeg både en NTSC og en PAL GC, men det kan være kjekt med en Freeloader likevel (særlig når jeg ikke har fått kjøpt strømomformer ennå <_< ). Og å chippe GC-en burde jeg i så fall tenkt på før jeg kjøpte NTSC-GC-en. :p Jeg har muligens rotet det til litt. Det er ikke helt usannsynlig.

Du kan forresten glede deg til du får NTSC PStwo-en. Den er utrolig lekker. :kul:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Houseman+20.01.2005, 15.42-->
Du kan forresten glede deg til du får NTSC PStwo-en. Den er utrolig lekker.  :kul:
166061​
[/b]
Den er vel helt lik PAL PS Two maskina jeg har fra før..? :confused:

<!--QuoteBegin-Houseman
@20.01.2005, 15.42
(særlig når jeg ikke har fått kjøpt strømomformer ennå  <_< )
166061​
Koster ikke en strømomformer flesk med gull på? Fikk jeg i alle fall høre på den lokale Expert butikken.
Jeg håper jeg kan bruke samme ledning fra stikkontakt->8Volt omformer til NTSC maskina som jeg bruker på PAL maskina som jeg har nå.
 
#5
Freeloader - ca 160,-

Selv bruker jeg Action Replay (ca 250,-) til min Panasonic Q for PAL-spill. Det eneste PAL-spillet jeg har er Donkey Konga... :blunk: Men jeg valgte Action Replay fordi slik jeg forstår det så har den alltid den siste Freeloader-versjonen innlagt. Mener å huske det var noe styr for litt siden da spill ikke virket på enkelt-Freeloaderen, men ved bruk av Action Replay. Det var vel også noe med at du kunne skifte noe japansk tekst i Pikmin 2 til engelsk for en tid tilbake. Tror det var faktisk jeg som laget et innlegg om det...

Edit: Angående PSTwo NTSC så har visst den egen innebygd strøm-omformer så det eneste du trenger er en slags reise-adapter (ca 50,-) for at du kan plugge den inn i et norsk støpsel. Go go import!!

MoFo2
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Hmm, takk for tipsene. Freeloader koster 156,- på Play.com også, og der er jo frakten inkludert, så ... Det lønner seg ikke alltid å handle hos Play-Asia.

Roy_nor: Ja. Den er nok ganske lik. Det jeg egentlig mente var at ... Nei, glem det. :flau:
 
#7
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.01.2005, 18.15
Hmm, takk for tipsene. Freeloader koster 156,- på Play.com også, og der er jo frakten inkludert, så ... Det lønner seg ikke alltid å handle hos Play-Asia.

Roy_nor: Ja. Den er nok ganske lik. Det jeg egentlig mente var at ... Nei, glem det. :flau:
166120​
Eller tbcgames
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Jeg vet at både Play og Play-Asia er til å stole på, men i dette tilfellet var Play billigst og enklest.

The sorte ice: Ja, bortsett fra at Freeloaderen er nesten dobbelt så dyr hos TMBGames som hos Play/Play-Asia. :ehm...:
 
#10
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.01.2005, 18.31
.... er nesten dobbelt så dyr hos TMBGames som hos Play/Play-Asia.  :ehm...:
166131​
Twisted Metal Black-Games???
Retter du på andre må du finne i å bli rettet på selv, mr. anti-typo. :p
 
#11
Opprinnelig skrevet av plan_9+20.01.2005, 19.17-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@20.01.2005, 18.31
.... er nesten dobbelt så dyr hos TMBGames som hos Play/Play-Asia.  :ehm...:
166131​
Twisted Metal Black-Games???
Retter du på andre må du finne i å bli rettet på selv, mr. anti-typo. :p
166140​
[/b]
Som sagt ...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Opprinnelig skrevet av plan_9+20.01.2005, 19.17-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@20.01.2005, 18.31
.... er nesten dobbelt så dyr hos TMBGames som hos Play/Play-Asia.  :ehm...:
166131​
Twisted Metal Black-Games???
Retter du på andre må du finne i å bli rettet på selv, mr. anti-typo. :p
166140​
[/b]
:D

Jeg la merke til nå at det skrives TBCgames. Med liten G. Sært. Jeg ville tro det riktige hadde vært å skrive TBC Games. Men hva vet vel jeg?

Det var for øvrig en tredje feil i innlegget til plan_9, nemlig at det heter "finne deg i" og ikke "finne i". Rette på en slurvefeil og begå hele tre feil selv, jaaavel. :p
 
#14
Først: HAHAHAHAHAHA, Genialt. Du er min helt, Houseman. :kos:

Så: Plan got Pwnd.
 
#16
Du fant bare homofeiler. Slike ørsmå kverrulant-detaljer som alle egentlig er klar over men driter i for å få et mer kreativt og billedlig språk. Dessuten gjorde du det mest sannsynlig for en ørliten dose oppmerksomhet. Er jo ingenting "tøffere" enn å trosse forumsjefen.

At jeg hopper over et ord her og der, er noe jeg har gjort i hele mitt liv. Jeg tenker for langt fremover når jeg skriver slik at fingrene ikke klarer å følge med, og da blir gjerne et ord eller to glemt. Grunnen til at dere ikke ser det så altfor ofte er at jeg alltid korrekturleser hva jeg skriver og redigerer postene mine opp til tre ganger på en litt hektisk dag. :p

Edit:
Jeg gjorde det igjen, glemte "ofte". :p
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Ja ... og homofeiler og kverrulant. :tommelopp:
(Jeg skal ikke gjøre det igjen, jeg lover...)
 
#18
Altså, det skal kun være en r i kverulant og homofeil i flertall skrives rett og slett homofeil? (<- en av dagens merkeligste setninger det der, iallefall fra min side) Joda, innerst inne visste jeg jo at feil forblir feil i flertall, men ... nei uff, dette er ikke verdt energien jeg bruker om jeg skal finne på en unnskyldning. :smarting:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Opprinnelig skrevet av plan_9@21.01.2005, 00.17
Du fant bare homofeiler. Slike ørsmå kverrulant-detaljer som alle egentlig er klar over men driter i for å få et mer kreativt og billedlig språk. Dessuten gjorde du det mest sannsynlig for en ørliten dose oppmerksomhet. Er jo ingenting "tøffere" enn å trosse forumsjefen.
166274​
Høhø. Det er vel på tide å slutte og snakke om dette nå, men å skrive egennavn med liten bokstav, utelate et ord slik at setningen blir meningsløs og å bruke flere spørsmålstegn enn man skal er vel til sammen en god del mer enn å skrive en i utgangspunktet meningsløs bokstavkombinasjon feil.

"Kreativt og billedlig språk" ... Ved å skrive feil? :ler: