Ønskes kjøpt: diverse spill til PS1, Xbox, GC, ps3, 360, psp og 3ds

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Da en PS4 ikke kommer til å være innen rekkevidde før Februar tenkte jeg å høre om noen hadde noen mer eller mindre eldre spill liggende (noen nye, noen gamle). Dette er spill aom jeg gjerne vil få pløyd igjennom en eller annen gang uansett, og det er likegreit å få kommet seg igjennom den først som sist. Om noen har noen av disse til salgs som passer en ryggskadet navers økonomi, så ta gjerne kontakt

Xbox
Stubs the Zombie

GC
Killer 7
Resident Evil: Remastered (eller hva det nå heter)

PS1
Parappa the rapper
Battlearena Toshinden

360/PS3

The Darkness
The Darkness 2
Just Cause 2

360
Dead Rising
Forza 4

PS3
Beyond: Two souls
Blazblue (begge)
Marvel vs Capcom 3

Psp
Monster Hunter

3ds
Monster Hunter 3 Ultimate

Edit: Lista blir garantert oppdatert
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Ikke så gira på 2d-fighting på 360, horribel d-pad

Ikke så mye obskur vinyl jeg har som du evt ville nikka anerkjennende til, men har en pose med noe skrålete hardcore du kan få sette de skitne labbene dine på
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Hopper gjerne på de spilla der, Even. Sender're en sånn derre PM

Jeg tar gjerne noe harkår pønk!
Obs! Forza 4 er promoversjon.
Det der får vi til uansett. Masse som tar plass i boden fra nedlagt distro, finner en symbolsk sum og vips så er du mid90s eno/screamo/posthardcore/bråkehardcore-elitist du også
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Hvis du virkelig har lyst til å spille Stubbs the Zombie, har jeg sikkert et anmeldereksemplar liggende ett eller annet sted. Det er ditt neste gang vi møtes, hvis jeg husker osv.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Mer for nostalgi enn noe annet, tar det gjerne om mulig! Takker så meget Herr F. Etthest