Ønskes kjøpt: Final Fantasy XIII

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Siden jeg kun er hjemme om dagen er det kanskje på tide å huke tak i dette.

På enten PS3 eller 360 (helst ps3 da den i det minste har hdmi.....), gjerne til en billigere penge enn andre steder.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#3
#4
Fun fact: Sist jeg kjøpte noe fra Zavvi lå det i postkassa (postkassa (postkassa)) fem dager etterpå. Sabla kjapt spør du meg, ihvertfall sammenlignet med Play ut i fra mine siste erfaringer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
Ja, har opplevd det et par ganger jeg også, men det er som regel ikke regelen. Aner ikke hva som får det til å ta så himla tid noenganger. Tollen?
 
#6
Det er vel de stakkarslige folka på sorteringssentralen som ser at det er et spill og får glede av å holde pakker tilbake i noen uker bare for at de skal få litt glede i det triste livet sitt.
 
#7
Du kan få låne mitt eksemplar til du har runna det, så lenge du tar til takke med kun cd-en. Er helt nazi på å holde cover og manualer i god stand >_< Alt som står i instruksjonsmanualen finner du dog i spillet uansett. PS3-versjonen for øvrig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Roar skrev:
Du kan få låne mitt eksemplar til du har runna det, så lenge du tar til takke med kun cd-en. Er helt nazi på å holde cover og manualer i god stand >_< Alt som står i instruksjonsmanualen finner du dog i spillet uansett. PS3-versjonen for øvrig.
Hepp!

Gjør gjerne det, om muligheten er der. Trenger ikke cover eller manual, så det funker. Er du i Oslo? Greit å slippe post og shizzle.
 
#9
Bor nok noen timer unna Oslo gitt. Bare sleng ove adressa di, så skal jeg sende neste gang jeg er på postkontoret.