Ønskes kjøpt. Nokia mobiltelefon

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jada. Da har det seg slik at den "gamle" 6101-telefonen min har endelig tatt kvelden, siden den kuken av en antenne har bestemt seg for å leke død på permanent basis, og i den anledningen trenger jeg en ny mobil, helst av typen Nokia.
Selvfølgelig kunne jeg ha kjøpt en flunkende ny telefon med masse shizz-effekter jeg ikke trenger, men så er det nettopp det. Jeg trenger for faen ikke en multimedia-dubbeditt 10 cm fra kølla.
Og Jeg kan heller ikke kjøpe en ny telefon billig fra Tele2, siden min abonnementet er låst til slutten av Juni.

Men, men... Jeg vet at SG er fullt av rike pappagutter som får ny mobil hver fjortende dag, så etter mine beregninger bør det minst være en brukbar mobil der ute som dere vel villig gir bort eller eventuelt selger for en ganske billig penge.

Men for at nettopp din mobil skal være god nok for Frenzy teh Gadgetfreak, så må den oppfylle disse kravene.
  • - Den skal både kunne motta og sende anrop.
    - Den skal både kunne motta og sende meldinger av typen SMS
Jeg vet det er mye å forlange, men en må jo ha visse prinsipper nå til dags.

Og den første som tilbyr en funky ny mobil med innebygd vannkoker, som garantart vil ta to uker fra alkoholbudsjettet mitt, får seg et digitalt spark i koseposen.
 
#3
Er ikke det der den telefonen du må snakke i på en sånn veldig mongolid måte?
Og hva skal du ha for det monstrum av en telefon?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Ikke at noen bryr seg, men jeg kjøpte en ny 3310 i Bangkok før jul, og glemte helt bort at det ikke var før Triband-tida at én mobil kunne brukes over begge disse verdensdelene. Surt. Kan godt selge den, men ser ingen grunn til at noen her skulle ville ha den. Kjøper gjerne en til, da. Hvis noen har en 3310 liggende, mener jeg.
 
R

roy_nor

Gjest
#5
jeg har en sånn 3510 liggende. Blitt brukt som reservemobil når de andre har knela :p

om jeg får en liten ting i bytte for den kan jeg sende den til deg? =)
Funker 110%, har plass til 150sms og greier! (3310 har bare plass til 20 :p )

SITAT(Psycho Mantis @ 05.01.07, 18.15) 45271
Jeg har en Nokia 5510. Interessert?

Tekniske spesifikasjoner finner du her.

Den er faktisk veldig god å sende SMS med, og den har ikke innebygd vannkoker. ;)
[/b]
Jeg hadde denne når den kom på markedet! :D 64mb til musikk var jo bare grisefett! *kose på sin 60GB iPod*
 
#6
SITAT(Frenzy @ 05.01.07, 18.22) 45273
Er ikke det der den telefonen du må snakke i på en sånn veldig mongolid måte?
Og hva skal du ha for det monstrum av en telefon?
[/b]
Den er ikke som N-Gage med "sidetalking", så det er ingen mongolid måte å prate på.

Men ja, den er litt stor, men det er jo fordi den har QWERTY-tastatur og MP3-spiller (og begynner å bli noen år). :p

Hvor mye? Nei, du får komme med bud, eventuelt om du har noe å bytte.
 
#7
Psycho Mantis & roy_nor: Dessverre har jeg ingen oversikt over ting jeg kunne tenke meg å bytte for øyeblikket, siden alt jeg eier og begjærer er oppe i Trondheim, mens jeg ennå koser meg her på ferie på sørlandet.
Derfor er det kun snakk om cash kontant hvis vi skal diskutere en eventuell handel.
 
#8
Har en gammel 3310 og en 3510i liggende, om du er intressert..

Begge er kjøpt i Norge, og kommer i eske sammen med lader (på en av de.. Samma lader funker på begge :))..

Intressert?
 
#10
SITAT(Frenzy @ 06.01.07, 20.17) 45539
Jeg er ganske interessert. Nevn din pris, og vi kan diskutere videre.
[/b]
Aner ikke hva som er rimelig..

Noen forlsag? Har du en MSN-adresse?
 
#11
SITAT(Frenzy @ 05.01.07, 17.57) 45261
Men, men... Jeg vet at SG er fullt av rike pappagutter som får ny mobil hver fjortende dag,
[/b]
Jasså? Hvordan har du funnet ut av det?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Apropos reinsdyr: Noen som vet om det er mulig å kjøpe batterier e.l. til utgåtte Nokia-modeller noe sted, eller om noen selger brukte tidligere modeller? Min 6310 begynner å dra på årene, men jeg vil heller kjøpe reservedeler til den enn å bytte ut med en ny modell, fordi det ikke er noen vits i å bytte når man har funnet det beste*.



* Nokia 6310 har akkurat passe med funksjoner, riktig antall og type knapper og et design fra da Nokia var på topp mot slutten av nittitallet. Dagens mobiler med radio og mp3-spiller er langt ifra like stilige. Bevis.
 
R

roy_nor

Gjest
#14
SITAT(Houseman @ 08.01.07, 20.04) 46055
Apropos reinsdyr: Noen som vet om det er mulig å kjøpe batterier e.l. til utgåtte Nokia-modeller noe sted, eller om noen selger brukte tidligere modeller? Min 6310 begynner å dra på årene, men jeg vil heller kjøpe reservedeler til den enn å bytte ut med en ny modell, fordi det ikke er noen vits i å bytte når man har funnet det beste*.
* Nokia 6310 har akkurat passe med funksjoner, riktig antall og type knapper og et design fra da Nokia var på topp mot slutten av nittitallet. Dagens mobiler med radio og mp3-spiller er langt ifra like stilige. Bevis.
[/b]
Ebay ;) Kjøpte nytt batteri til min K750i for 3,99$ dollar. I norge skal de ha 3-4 hundre (div telekiosker etc..).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Fine ting. Takk, begge to. :)
 
#17
SITAT(Zer0s @ 08.01.07, 20.10) 46058
Ebay ;) Kjøpte nytt batteri til min K750i for 3,99$ dollar. I norge skal de ha 3-4 hundre (div telekiosker etc..).
[/b]
Å kun oppgi salgsprisen på Ebay blir ganske feil, siden en del Ebayselgeres taktikk er lave utsalgspriser, men feks alltid frakpris på 10 dollar eller mer over enn den reelle fraktprisen

Houseman:
Artikkelnummer: 32-8117 eller 32-1643 (den andre har større kapasitet) på Clas Ohlson
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Kjøpte nytt 3310-batteri til fem US dollar. Ikke originalt, men funka like bra. Vil anbefale deg å sjekke litt rundt på uoffisielle sider også.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.