Ønskes kjøpt: PS1-spill

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Er på en liten nostalgitrip, og lurte på om noen av dere kunne hjepe meg å komme tilbake til barndommens komfortable kammer ved å selge meg en eller fler av disse titlene til PS1.

[Min PS3 er norsk, så må nesten ha PAL-spill. Mulig jeg vil plukke opp en gammel PS1 og modde den hvis det er spill jeg ellers ikke får fatt på. Titler med * foran er Top Wants. Lista blir oppdatert]

Bushido Blade
*Bushido Blade 2
Fighting Force
Thrill Kill/ Wu Tang
Carmageddon
Final Fantasy 8
Gta (1 og 2)
Dino Crisis
Die Hard Trilogy
*Driver
Heart of Darkness
Metal Gear Solid
Nightmare Creatures
*Persona
*PaRappa the Rapper
Psychic Force
Rapid Reload
Loaded (og ReLoaded)
*Resident Evil (1,2 og 3)
Twisted Metal (1 og 2)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Ønsker deg hell og lykke med å få tak i dette spillet i PS3-spillbar form.
Stemmer! Spilte bare en bootleg av deg. Litt sjekkings nå, og tror nok det kan glemmes, ja
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Hmmm. 200 ink frakt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
200 kroner inkludert frakt.
 
#9
Ble ikke Thrill Kill til Wu Tang Clan eller noe sånt istedenfor tilslutt? Spillmotoren er hvertfall temmelig lik, er den ikke?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Stemmer det. En kompis av meg kjøpte det da vi var på Tsjekkia-tur på videregående, og endte opp med Wu-Tang Clan som bjeffa halvhjertet til hverandre på tysk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#11
Stemmer det. En kompis av meg kjøpte det da vi var på Tsjekkia-tur på videregående, og endte opp med Wu-Tang Clan som bjeffa halvhjertet til hverandre på tysk.
Hørtes faktisk ut som det var verdt det...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Wu Tang: Taste The Pain var dritfett (med engelska tale), så er det sagt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Var ikke så halvgæærnt selv med tysk tale, faktisk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
Aight! Da er Bushido Blade i boks (sammen med Final Fantasy Orgins, Breath of Fire IV og Paradise Eve 2). Gira på de andre spillene, så get at me!
 
#15
Har 1 stk Resident Evil jeg kan donere bort mot porto. Er vel og merke en "best of" versjon av et eller annet slag(ikke platinum) og standen på omslag og disk er ikke akuratt mint.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
Har 1 stk Resident Evil jeg kan donere bort mot porto. Er vel og merke en "best of" versjon av et eller annet slag(ikke platinum) og standen på omslag og disk er ikke akuratt mint.
Yo! Er det i spillbar form? Og aner du porto? Fant spillet så og si mint for type 40,-