Ønskes kjøpt: WOW collectors edition

#1
Ønskes kjøpt.
cd keyen må være ubrukt. er ute etter den lille pandaen.

edit: erikke TBC collectors jeg vil ha, men den aller første.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg ønsker deg lykke til.
 
#3
Det har faktisk stått en eske øverst på en hylle bak i en PlayCom butikk i Sandnes i et par år nå, så alt håp er nok ikke ute :p
 
#4
prøvde å ringe dit hehe, men det eneste de sa de hadde inne var tbc- er du sikker på at det var den første collectors edition da?
 
#5
dersom jeg skulle finne tak i en ubrukt versjon- hva ville en fornuftig pris være da?
har kommet over et eksemplar, men vet ikke helt hvor mye jeg skal by på det.
 
#6
Er ikke helt sikker men vil tro at de er verd en god del siden, de er gamle og de fleste brukte nok nøkkeln når de kjøpte spillet..
Så jeg tror at du må kanskje ut med litt, men det er ren gjetting
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Hva med bare å spørre selgeren om hva han/hun vil ha for det? Går du inn i en dialog er det lettere å få avtalt pris. Selv synes jeg alt over 500 høres ut som ran på høylys dag, men det er bare meg. :p
 
#9
Hva med bare å spørre selgeren om hva han/hun vil ha for det? Går du inn i en dialog er det lettere å få avtalt pris. Selv synes jeg alt over 500 høres ut som ran på høylys dag, men det er bare meg. :p
ja jeg har prøvd det. spurt om hva han vil ha/ prisnantydning/ komemt med forslag på pris etc. men får ikke noe ordentlig svar fra han,.....
eneste jeg får tilbake er hva den dyreste på ebay koster, (er ntsc uansett så kan ikek bruke dem- men de til lavere pris tar ha ike med i regnestykket)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
For meg høres det ut som om du trenger å finne noen andre å kjøpe fra.

Sånn apropos "NTSC"-kommentaren din så er det ingenting i veien med å kjøpe en US-utgave av et PC-spill (finnes ikke noe sone- eller regionssperrekonsept på PC), det eneste er at du da bare kan spille på USA-servere. Det visste du sikkert, men jeg tenkte bare å presisere det. :p
 
#11
For meg høres det ut som om du trenger å finne noen andre å kjøpe fra.

Sånn apropos "NTSC"-kommentaren din så er det ingenting i veien med å kjøpe en US-utgave av et PC-spill (finnes ikke noe sone- eller regionssperrekonsept på PC), det eneste er at du da bare kan spille på USA-servere. Det visste du sikkert, men jeg tenkte bare å presisere det. :p
mer lagg på us servers når du spiller fra europa. vil også transferre mine nåværede karakterer over til den nye kontoen- da må den være i samme sone.
 
#12
Jeg lurer egentlig bare på hva som er dealen med å betale flere lapper ekstra for en poster og en pet du går lei av på dagen? Skal du løpe rundt og flexe med at du har "spilt" wow siden retail?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Tenkt på at det kan være ei jente?

Siden brukernavnet er "Marita" baklengs, mener jeg.
 
#15
Har ikke tenkt på det men, fremdels kan hun bare være en samler / lyst på peten... Kan ikke si at jeg bryr meg så masse med hva han/hun skal med det....
 
#16
er samler=)
eller egentlig ikke- men den peten liker jeg virkelig. har alldri hatt sans for non combat pets- men den her er liksom "hjertebarnet " mitt- om du skjønner. elsker pandaer=)

og ja- jeg er ei jente som spiller wow (men ikke si det til noen;p
 
#17
Er ikke det sånn murloc man får da? Trodde det var den koden man måtte ha for den peten i org eller er det forskjellige dyr fra horde til ally folkene?
 
#18
murlocen er fra tbc collectors edition, men bare for folk i europa. man får også en netherwhelp.

jeg vil ha noncomabt petten fra den orginal collectors edition=)