1019 Gamecube minnekort i salg nå

#1
Da er det sikkert ikke lenge til det kommer til europa heller. Begynner å trangt om plassen på mitt 251 kort, så da kjøper jeg nok et slikt.

Jeg mener Nintendo burde ha brukt 251 som standard og 1019 som "oppgradering" kort. De burde aldri ha slupper noe så latterlig lite som 59 blokk kortet. Jeg kjøpte nettopp Harvest Moon og det ville ha bruker 47 blokker. Men vi vet jo alle at Nintendo er mestre i å loppe oss forbrukere for penger, så motivet bak 59 kortet er det jo ikke vanskelig å tenke seg til...
 
#2
Ja, Memory Card 59 var latterlig lite, og nå har jeg fyllt både et Memory Card 59 og et Memory Card 251. Spill som Pokémon Colosseum og Harvest Moon: A Wonderful Life tok jo store deler av plassen på Memory Card 251. Men nå har brødrene mine et Memory Card 251 hver, i tillegg til at den ene av dem har et Memory Card 59, så jeg er ikke i noen krise enda. Men jeg må nok skaffe meg et Memory Card 1019 snart.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#4
Opprinnelig skrevet av GombaC@09.06.2004, 15.56
Da er det sikkert ikke lenge til det kommer til europa heller. Begynner å trangt om plassen på mitt 251 kort, så da kjøper jeg nok et slikt.

Jeg mener Nintendo burde ha brukt 251 som standard og 1019 som "oppgradering" kort. De burde aldri ha slupper noe så latterlig lite som 59 blokk kortet. Jeg kjøpte nettopp Harvest Moon og det ville ha bruker 47 blokker. Men vi vet jo alle at Nintendo er mestre i å loppe oss forbrukere for penger, så motivet bak 59 kortet er det jo ikke  vanskelig å tenke seg til...
Jeg har mitt 59 kort(fikk det i pokemon colusseum) og jeg liker det kortet jeg har bare inne Super mario sunshine, og viewtiful joe, noe som BARE tar 11.Blokker noe som gjør at det blir igjen 48.spare blocs.Skal ikke ha det svære kortet er veldig fornøyd med 59Card
 
#5
jeg har to 59 blokkers kort og de er fulle...nesten. helt latterligt spør du meg. bruker de opp på null komma niks ( eller hva man nå sier )
 
F

Fanta Boy

Gjest
#6
Det er mange spill som bare tar opp tre fire syv brikker av minekortet, og dte er ikke mye.
 
#7
Det dere kanskje ikke tenker på, er det latterlige faktum at GC bare kan håndtere rundt 23 (eller noe) filer på minnekortet på en gang, noe som vil føre til at man kanskje vil sitte igjen med en del ledige blokker på Memory Card 1019 som man ikke vil få muligheten til å bruke. Det virker som om minnekortet kun er designet for de litt større plassene som tar mange blokker, og at man må ha et mindre minnekort til de mindre spillene. Ekstremt dumt at GCen ikke kan håndtere flere filer.