[Viktig!] [20.04.2012] Spillegals Spillstreamer: Final Fantasy Ni (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Etter at støvet har lagt seg etter en travel bursdagsmåned, et SG-treff utenom det vanlige og leieboerne mine har tilgitt meg for det er det på tide å se fremover men heldigvis trenger vi ikke se langt før det blir mer moro fra en stue på Tøyen.

20-22. april blir det over en hel helg spillstreamsending hvor vi maratonspiller FFNi - Final Fantasy IX. Det er to år siden vi gjorde dette første gang og vi var frekke nok til å åpne med Tidenes Obejktivt Sett Beste Spill, FFSju, og nå følger vi opp med et annet spill i serien vi vet mange holder høyt men nesten enda bedre er lineupen av progamere vi kan tilby: Sjutten returnerer i stor stil, nordfra kommer SGs store sønn Thinaran og mannen som alltid leverer; sheriffen vil sørge for den høyeste FFNi-kompetansen muligens noensinne samlet i en stue. Buggz bringer som vanlig den tekniske kompetansen, Fetthesten og Nabbe den moralske støtten og min stemme vil være mye i ørene deres.

For nye, dette foregår på spillegal.no/live





Dette blir en bra helg med god prat, god gaming, godt besøk og god stemning så på tide å glede seg!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Jeg er i Riga den helgen. Ta opp hele greia og send det til meg på 4-timers VHS-kassetter takk.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Jeg må vel hvertfall stikke innom siden du har headsettet mitt... :v
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Særlig at det er eneste grunnen, du savner Gullstikka du!


Bekreftede deltagere:

Sjutten



Thinaran og sheriffen



Buggz



Justin



Yetipants





Tar meg den friheten å glede meg litt, håper noen er gira å se på!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#7
Jeg kommer.

 
#8
Sålenge jeg er velkommen, alt klaffer og jge finner en plass å sove! SÅ kommer jeg og!
 

sheriffen

humre humre
#9
Hvis anlvkum også kommer blir det mest sannsynlig norgeshistoriens høyeste Final Fantasy-kompetanse i Justins kåk den helga!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Det er godt å vite at jeg slipper å røre det spillet den helga.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Top nice.


Top. Nice.


Jeg skal selv donere Dragon Age 2.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Ja som vanlig settes det stor pris på eventuelle spilldonasjoner til konkurransene våre, de kan sendes til den alminnelige adressen

Filip M. Fløgstad
Eiriksgt. 15
0650 Oslo

På forhånd takk!
 
#18
Hei alle sammen og velkommen til La Oss Spille Final Fantasy Ni!

Mitt navn er Sheriffen og jeg skal lose dere igjennom denne lille La Oss Spille-spalten for å tease dere litt før neste helg.

Spillet vi skal spille heter Final Fantasy IX og kom ut i år 2000 til Sony Playstation 1.
Sånn ser det ut.
Legg merke til at coveret er herpa. Hvem sin skyld er det? Jo det skal jeg si dere - det var anlvkum som fant ut han skulle gjøre sitt beste for å ødelegg coveret ved å dra i ledninga til dualshocken sånn at konsollen ramla oppå spillcoveret. Et kanskje utentenkelig problem i 2012, men en høyst reell problemstilling i 2001.


Ok, vi setter i spillet.


Aw yeaah.


Introfilmen eier fortsatt.


Dobbelt-oooh yeah.

Ok, vi laster inn en bra save her. Som dere kan se leker ikke jeg butikk når vi snakker om FFNI.


Helvete!


Gadd ikke ta bilde av diskbyttet, men nå er vi i gang her.

Uh-ooh....



Random encounter!! Helvete!!





Hjelpes



Alright, på tide å slå tilbake




Eid. :smugdog:



:smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog::smugdog:

Men greit. Nok slåssing nå. Vi stikker ut og flyr litt.

Husker dere denne plassen? Den som korrekt sier hvilket sted jeg er i nærheten av er med i trekningen av en Fet Premie som blir trukket neste helg.


Dette stedet skal vi stifte nærmere bekjentskap med neste helg - jeg kan forsikre dere om at Det Blir Å Eie.


Denne byen trenger ingen nærmere introduksjon, men jeg har ingen business her. Vi tar opp kartet og finner neste sted å dra til...


...ser dere den gule flekken? Jeg lurer på hva som kan være der...

Chocobo!!


Den kan selvfølgelig fly.

Hmm...lurer på hva denne mørke flekken kan bety?

Vi tester med en dau pepper.



Chocobo Sky Garden!

Hva kan dette være?



Høres farlig ut. Men det stopper ikke Zinedine Zidane!



Gulp!


Ozma!



Det der er jo bare en forvokst klinkekule






heh....


:penga::penga::penga::penga::penga::penga:


:penga::penga::penga::penga::penga::penga:



Takk for meg, det var alt for denne gang. Vi ses neste helg!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Masse spoilere ja. Like greit at jeg misser streamen da.
 
#20
Du får stappe inn Pro-action-replayen din og prøve Ozma på nytt da!
Siden du så fint tok den bort før du tok bilde