2048

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Noen har sikkert sett det på fjesboka eller noe alt. Jeg satt ihvertfall hele morran med det, men nå raegquitter jeg midlertidig. Konseptet er såre enkelt, men småkomplisert å forklare, så bare kikk her.

Her ga jeg opp.





Det funka bedre om jeg brukte opp så lite som mulig, men da jeg til slutt måtte herpa det ALT :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Så, Threes er det nye man kloner etter Flappy Bird? Janei, har ikke iDings lenger så jeg har ikke fått testa det før nå, kult at du kroka meg opp. Jeg ser at jeg er nødt til å legge bort det der på jobb, iallfall.
 

Javi

elsker dette landet
#7
Hva skal jeg si. Nå har jeg holdt på med det jævla spillet her i nesten hele dag og det stopper opp rundt ca 19k poeng. Jeg elsker og hater det og ser firkanter og tall når øynene lukkes. Dette er bejeweled 2.0.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Trenger vi en egen puzzle-tråd? Tror D.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Vel! Hvis noen lurer på hva de som mekka Threes synes om 2048, så kan de jo lese her. Forøvrig runda jeg akkurat 2048 for første gang, og den taktikken jeg brukte er den som står beskrevet i artikkelen:
Just try tapping “up” then “right” in alternating order until you can’t move. Then press left.
Japp, funka. Må visst teste Threes likevel.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#16
Testa threes. Det. Det er heroin. Ikke at 2048 ikke er det. Er bare en litt kraftigere dose.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Siden dere skreiv sånn her, måtte jeg spille litt til.

Siden jeg ikke orker å se etter programmer på skoledataen, legger jeg bare den her igjen sånn, jeg: