3 ting fra Japan selges

Hei

Har ikke vært her på lenge, ser jeg har en minus i tilbakemeldinger, men finner ingen begrunnelse?

Ok, jeg selger noen ting jeg plukket med meg fra Japan:

1. Appleseed DVD box 1000kr (det er ikke collectors eller limited. Den er mye større, og inneholder en bilde bok, 3dvder, en tykk bok med hele planleggingen (alle tegningene) i en stort cover. Hvis noen vet hvilken utgave dette er vær snill å post! PS ALT er på japansk, ingen engelsk tekst. Perfekt stand

2. Serial Experiments Lain | Rondo Robe Selection DVD box 1000kr ALT på japansk, ingen engelsk tekst. Har bare åpnet 1 av de 3 dvd coverene. Perfekt stand

3. Metal Gear Solid 3 : Solid Snake 3 Limited Edition Figure 3000kr. Denne er HELT mint, aldri åpnet.

Er noen interessert? Hvis ja, si ifra så ordner jeg bilder av tingene

Mvh meg

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og de regner du med å finne på SG? Tror nok jeg heller ville prøvd eBay hvis du håper på å tjene mye på videresalg.

Seriøst? Shit. Jeg anser meg selv som en større MGS fan enn gjennomsnittet, å jeg ville aldri drømt å å betale 3000 kroner for en dukke. Selv om jeg skal innrømme at en Solid Snake dukke fra MGS3 er ganske sjeldent... burde det ikke være Big boss? =P Tror ikke du har mye flaks her min venn.

Lodin

Der Waaaah
Hadde jeg vært i Japan og sett den til 1700 er det ikke no tvil om at jeg hadde slått til, men 3000 er bare mongo. Bra du er optimist i det minste.