360: GH4, trommesett, LIPS etc - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selges eller byttes, alt til 360:

Guitar Hero World Tour, både spel og trommesett
Lips med 2 mikrofoner
Call Of Duty 3
Call Of Duty 5
Crackdown
Grand Theft Auto 4
Perfect Dark Zero
King Kong
Dark Sector

Fleire av desse er byttemateriale til Gamestop mot nye spel (sånne 2 mot 1-dealer) men om det er folk her som er keen på nokre av desse, let me know!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#2
Selv om du sikkert vil selge alt samla, så melder jeg meg interesse for bare trommene.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Fæn, så plutselig at det var GH, og ikke RB. Da var det ikke så interessant lenger, sorry.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Veit Martin er ivrig tilhenger av søppel, men nå har det seg faktisk slik at GH-trommene funker glimrende på Rock Band, og er i tillegg mye bedre kvalitet enn Rock Band-settet. Sånn til informasjon.
 
#7
Dei er ganske bra ja, men eg bruker dei aldri, er kun derfor eg selger. Men eg vil ikkje prakke på folk nåke dei ikkje vil ha uansett. :)

Synes eg så at Gamestop (som vanlig) har ei byttedeal med full pakke RB-instrumenter for 99,- i bytte mot eit spel. Kanskje prøve der?
 
#8
Veit Martin er ivrig tilhenger av søppel, men nå har det seg faktisk slik at GH-trommene funker glimrende på Rock Band, og er i tillegg mye bedre kvalitet enn Rock Band-settet. Sånn til informasjon.


GH settet har den mest ubrukelige basstrommepedalen noensinne skapt. Siden man bruker den LITT så er det ganskje kjipt å måtte tråkke på ting som ikke føles i nærheten av en pedal engang.
 
#9
Muligens, har null erfaring med basstrommer. :)

Byttet bort heile rukla på Gamestop uansett, så tråden kan stenges. MW2, DJ Hero og Army Of Two: 40th Day, here I come!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.