3D Dot Game Heroes (PS3)

Lodin

Der Waaaah
#1
[g8oaXhl]OX1bkDn0Kk8[/g8oaXhl]

3D Dot Game Heroes er et så unikt konsept at det fortjener en tråd. Her har noen japser tatt en tradisjonell Zelda 1 blåkopi fra NES-dagene og gjort hele greia om til lekker 3D grafikk. Når jeg skriver blåkopi så mener jeg det. Helt ned til de rabiate kyllingene som angriper hvis man denger en av dem for mye.
Forøvrig kan samtlige karakterer, fiender og items mekkes på i en enkel pixel editor og så slenges opp til nedlasting så no Linkete greier dukker sikkert opp på dag en. Så kan Nintendo saksøke ræva til From Software. Slippes snart i Japan mens vestlig release ventes en gang til neste år.
 
#2
Hahaha, fantastisk! Men jeg vil ikke kalle det en blåkopi så mye som Ginormo Sword 2.0 med sterk tribute til NES Zelda.

Lurer på om From Software har noen tilknytning til Babarageo?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#3
Jeg elsker det enormt overdrevne sverdet. :D

Btw er det voxler, ikke pixler. :eng:
Det som er så gøy med de kraftige maskinene vi har nå om dagen er at hvis man kan ta noe avansert og få det til å se bra ut, så kan man også ta noe enkelt og få det til å se superbra ut. Jeg elsker spill som dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Forrige spillet til From Software, hva var det? Jo, det var et action-RPG ved navn Demon's Souls som hittil er mitt GOTY. Kan vel også nevne at Zelda-serien er en av mine absolutte favoritter, og så kan dere prøve å gjette om jeg skal ha dette her. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Er en figur fra det nye Miles Edgeworth-spillet som ikke er ute i USA ennå. Ittetsu Badou heter han i den japanske versjonen.
 
#8
Barsk avatar Yetipants. Ligner på noen i noen tegneserie eller noe, men jeg kjenner ikke igjen figuren :)eng: Figuren! Figuren! Figuren! Karakterer er noe man får på skolen!). Hvem er det?

Also: Mewants. Zelda 1 og 2 er fete spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Det er Ernie the Weather Wizard fra en Gunshow-stripe. Og angående figur/karakter-debatten så preker du til menigheten akkurat i dette tilfellet.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
min avatar er badou fra gaykuten kenji som tidligere nevnt. gleder meg så fryktelig til det spillet.
 
#11
Så dette er fra Demon's Soul folka, og det er et action adventure rpg alá Zelda? Høres interessant ut. Har ikke fått meg Demon's Soul enda, men vil nok gå til anskaffelse i nær fremtid. Zelda har jeg alltid likt ganske godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Souls. Han har ikke bare én, må vite. Åneidu, her snakker vi hundretusenvis.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Litt som I am the black wizards.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Ganske sikkert veldig som I am the black wizards. Uten at jeg veit hva det er for noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Nehei for det er pastamancers.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
"Å faen så mye spenn vi tapte på Demon's Souls, på tide å nippe denna i budden".

Ikke at jeg klager, altså. :D