[Ønskes kjøpt] 3DS-spill ønskes kjøpt/lånt

#1
Jeg vil ha mer dritt å spille på pendlertoget, men jeg har ikke helt lyst til å betale fullpris for ting som Rayman, Starfox, Pilotwings og Zelda. Fra før har jeg Mario Land 3D og Mariokart, så skrik ut om du har noen spill du ikke kommer til å røre igjen, eller om du eventuelt vil låne dem bort.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Jeg kommer ikke til å røre Zelda på en stund, så det kan lånes. Greier ikke kvitte meg med det helt da, så det skal tilbake i hylla etterpå.
 
#4
EY! Prøver du å KUPPE utlånet mitt, eller? Pell deg vekk, din stjelemann!

Ok da, legger med ein cookie. Bare for å virke snillere enn Karoliussen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Det var bare et tilbud fordi jeg bor 40km unna Klaymen, du bor på jævla vestkysten.
 
#7
Fist til begge! Uansett, har dere begget kjørt gjennom det en gang? Kunne tenke meg å begynne rett på master quest. Vanilla OOT har jeg liksom vært gjennom et par runder fra før...
 
#10
Hehe, klart Buggz sin kopi var best for utlån. Hadde det berre litt moro. :)

Har så klart åpnet Master Quest sjølv, men merkelig nok ikkje fullført. Blir å kose meg med det når eg ein dag kjøper 3DS XL, tenker eg! Akkurat no virker det veldig langt frem i tida, pff..

Kos dæ!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Killer7 på 3ds? Hmmm
Edit: oops. Så resta bå
 
#15
Jeg skal se om jeg ikke finner Killer7, så kan jeg ta det med på skroa. Har du freeloader til cuben?
Nopp, men jeg har modda Wii som tar det meste. Ikke stress om du ikke finner det, da. Jeg har ikke så mye tid til å spille bortsett fra på tog før jul uansett.
 

Pomba

Redaktør Spillkritikk.no
#16
Interessert i å kjøpe Nintendogs + cats eller Street Fighter IV 3D? :)
 
#19
Hey, takk for tilbudet! Men, jeg har egentlig aldri likt skrekkspill. Testet demoen til Revelations, og det falt ikke i smak det heller, så tror jeg står over...