=)

#4
Roy Nor - Hey!, tusen takk for tilbudet ditt, men jeg har allerede en Final Fantasy X klokke, og en skinn lommebok er ikke akkurat det jeg er på leting etter, men takker så mye for tilbudet ditt, du har ikke noe annet fett da?=)

Psycho Mantis - Hiya! Tusen takk!, kjempe flott, har begynt å upploade bildene nå!, her er et bilde av Snake figuren jeg selger!.

http://img194.exs.cx/my.php?loc=img194&image=snake6kl.jpg

Bilder av alle tingene kommer i løpet av dagen:)

- Discreet Panther
 
#5
Vil ha Donkey Kong 1. Hvor mye?
 
#7
Jeg har noen FFVIII produkter jeg kan selge: En klokke, lionheart smykket til squall, et armband og griever ringen til squall. Interessert?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Pyro@29.01.2005, 12.21
Jeg har noen FFVIII produkter jeg kan selge: En klokke, lionheart smykket til squall, et armband og griever ringen til squall. Interessert?
170560​
Hvor mye skal du ha for det (i tilfelle Discreet Panther ikke er interessert)? :)
 
#9
Opprinnelig skrevet av Dante+29.01.2005, 13.07-->
<!--QuoteBegin-Pyro
@29.01.2005, 12.21
Jeg har noen FFVIII produkter jeg kan selge: En klokke, lionheart smykket til squall, et armband og griever ringen til squall. Interessert?
170560​
Hvor mye skal du ha for det (i tilfelle Discreet Panther ikke er interessert)? :)
170586​
[/b]
Er ikke sikker. Jeg vet ikke hvor mye det er verdt, siden jeg importerte det fra hong-kong. Har også en pengebok. Hva synsy du er en grei pris?
 
#12
Oi oi oi! Dette var intressant!
Får lønn om noen dager, så vi får se!
Men nå vet du iallefall at jeg er intressert!
 
M

Mako

Gjest
#13
Opprinnelig skrevet av roy_nor@29.01.2005, 03.16
Jeg har en FFX klokke og skinn-lommebok, er det av interesse? =)

Edit: Ubrukte/nye vel å merke, samle objekter.
170507​
Er Det FFX lommebok?