7610 Uten Operatørlås **Solgt!**

**SOLGT!**

Vurderer å selge min 7610, problemet er bare at jeg ikke har noe minnekort, men dette kan du lett skaffe selv, grunnen til at jeg ikke har minnekortet er at jeg solgte det.

Litt om standen på telefonen og lignende:
-Få riper, de som er kan kun såvidt sees, har behandlet telefonen svært fint, de ripene som er, befinner seg på dekselet som lett kan byttes.
-Mobilen er kjøpt i sverige, men har akkurat fått oppdatert SW`en, så den har norsk språk(og ordliste) og nyeste SW.
-Kvittering på kroner 5295,- SEK følger med.
-Eske, manualer, reklamen og absolutt ALT(minus mmc) som lå i esken følger med(ja til og med de svarte greiene rundt ledningene og skjerm- og kamera beskyttelsen)
-Lader og datakabel følger såklart med.
-Kan godt sende med backup av CD`en om dette skulle ønskes.
-Den er ikke låst på noen måte.
-----------------------------------------------------------------------------
Angående betaling, så ser jeg helst at jeg kan sende den i oppkrav, ettersom dette er det tryggeste for oss begge.

Ettersom jeg er litt usikker på om jeg vil skilles med denne telefonen, er ingen bud her på noen måte "bindene" før jeg har postet at jeg helt sikkert vil selge den.

Update!:
[6.Mars 2005] *SOLGT!*, eller rettere sagt byttet(+et mellomlegg på 500kr) til t33zr mot 6630, real kar som forklarer bra og ikke blir lei plagsomme spørsmål, anbefales sterkt å handle med han! :thumbsup: ..