90-talls US Fender Telecaster

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har bestemt meg for å kvitte meg med en av mine gitarer, valget falt på denne da den blir brukt minst om dagen å jeg trenger en forterker til.

Jeg er ikke sikker på akkuratt året denne ble laget i, kan hende man kan finne noe utifra serienummeret, skal sjekke opp dette. (tror den er fra typ 92-93)

Fender Tele(hvit) ekstremt lettspilt, intonert og selvfølgelig det man forventer av en amerikansk tele... att den låter amerikansk tele.

Siden den har noen år på nakken er det noen småriper her og der og den er brukt selvfølgelig, men gitaren har ingen skade og er 100% på alle andre måter. Det kosmetiske er jo en del av sjarmen med gammel gitar eller hva...? hehe.

Bakdelen av halsen har lakken slipt vekk da denne begynte å bli vel slitt, har ikke relakert den siden det egentlig ikke har noe å si.

Så om du vil ha en nydelig gitar som er deilig å spille på og låter utrolig fett samt att du driter i riper å småting så er dette gitaren for deg.

Du får med original Fender koffert + ekstra trussrod om det noengang skulle trenges. (siden jeg har det og jeg ikke har fler av samme gitar slenges det med)

Om det er noen genuin interesse så kan jeg slenge opp bilder og denslags.

Okay, daså. Er ikke SÅ interessert i å begynne. :D Men takk anyways, greit å vite litt til sammenligning.

Kjapp sak: Er det noen spesielle vinkler eller noe spess på gitaren du vil ha bilder av? Det blir med mobilkamera(som er ikke så ille men ikke bra). stikker hjemmefra 19.00 så om du ikke sier noe spess bare tar jeg litt div.

Absolutt et interresant tilbud. Virker som du har litt peiling så tar og spør. Hvor mye tror du det ville kostet å få frest ut plass til en hunbucker i bridge-position?

Det kommer veldig ann på hvem som gjør jobben, men alt fra 700 - 1500 er å anta. Greia med sånne musikkverksted folk er att mange er overprisa som faen og de fleste gjør en kjip jobb. Som oftest er det best og fikse sånt selv. Men om man er helt utrent og ikke vil risikere noe er den "lille lokale" musikkbutikken alltid best bet.

Og en god humbucker koster fra 900.- og opp da. P90 funker ganske bra i kombo med den andre singlecoil pickupen til telen å.

Om du er interessert i gitaren og har mye å spørre om så står mailen min i profilen, legg den til MSN så kan vi snakkes.

Sorry, var visst ikke så stor interesse her allikavel. Det var egentlig brodern gitaren var mynta på, men han klarer seg visst med den han har inntill videre. Men takk for bildene!

Den er grei, hehe. Man vet jo aldri... Instrumenter er en rar sak å selge siden det kommer veldig ann på personens smak i lyd og figur. Pluss att man ikke snakker billigvare heller.

Jeg har den på Finn.no også og har fått ett par henvendelser, men selger den ikke før folk kommer med rett sum grunker. Jeg har heller ikke noe mega stress med å få den unna.

Status
Stengt for ytterligere svar.