A boy and his blob [Wii]

Lodin

Der Waaaah
#1
En boy og hans blob remake fra folka bak Contra 4. :elsk:


Masse bilder fra det her og grafikken er virkelig nydelig. Tipper dette blir årets Braid.

Nå er det jaggu dukki opp et klipp fra starten og. Koselig remix av orginalmusikken og animasjonene er lekre. Også koselig at man faktisk får se hva Blob blir om til av de forskjellige gelebønnene.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Bump fordi jeg gjorde om dette til en egen tråd nå som det er litt info ute, men tråden havna ganske langt nede og det er et klipp nederst i første post dere bør titte på.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#3
Det ser ut som barnetv på den gode måten som setter deg i barnlig lekehumør, og virker som om de har kommet opp med et brukerinteface som er enkelt nok til at man kan spille det bare med pekestikken til Wii. Det ser rett og slett trivelig ut. :p
 
#4
wow, skikkelig go`vibber fra dette spillet, enkelt, stilrent samtidig som man får anledning til å bruke litt kreativitet for å løse ulike utfordringer. Litt anime-stil på animasjonene, og noen av monstrene ser jo ut som de er hentet fra Sihiro og heksene//Princess Mononoke

Er dette kun til Wii eller planlagt å komme til andre platformer også?
 
#6
Remake igjen? Har ikke WII konsollen fått nok av dem nå da? Ikke at jeg missliker det, men det ser ut som om folk gjenoppliver gamle spill på denne konsollen, istedenfor og ha nye og friske ideer... Klonoa var jo bra, og den spanske apen med de riste greiene... Greit nok. Men dette ser ut som et av de mest lovende spillene dette året, så gleder meg :D
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Og under E3 gjorde faktisk Destructoid litt nytte av seg for en gangs skyld. Fire videoer fra forskjellige brett med tilhørende intervjuer med utvikler har de mekka. Største nyheten vi får høre er at det er en egen knapp for å gi blobben en kos. :elsk:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Awwwwwwww!

Skal kjøpes. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
1Up anmelder En gutt og klædden hans. Frustrasjonen fra NES-utgaven er borte, men du må fortsatt være kvikk i skolten for å klare deg gjennom de mange oppgavene, meldes det. Fin grafikk og gode problemer å løse, men litt skrot AI på klædden og noen inkonsistente klædd-former trekker ned. Men på den annen side har spillet en egen knapp bare for å gi klædden din en kos. ^^