Ace Attorney 3 CONFIRMED!

#1
Jessda.

SITAT
Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations is on its way to North America for September, 2007. The third game in the series offers more of the same to established fans of the DS courtroom drama.[/b]
Jeg så det komme, men godt å endelig få bekreftelse. Det havner sikkert i butikkhyllene i EU noen måneder etterpå.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#2
Jeg hadde håpet på at ett av disse spillene skulle havne i Wii-hyllene jeg :/ Siden jeg ikke har DS liksom...
 
#3
Nå er jo Phoenix Wright 4 allerede ute i Japan? Både IGN og Wikipedia sier 12. April, dermed kan jeg vel få lov til å anta at det kommer ut før PH3? Det er vel en del tekst å oversette i firern' siden det faktisk ikke går ann å skifte språk på 4-ern. Nei, jeg vet ikke. Jeg vil uansett spille 3 før 4.

Håper ihvertfall det er bedre enn nummer 2. Jeg likte eneren mye bedre. Sakene var mye mer interessante, mener nå jeg, og vanskelighetsgraden var litt for kjip for uerfarne puzzlere som meg. Menmen, gode nyheter -- selvom det ikke akkurat var uforutsigbart.

Og samtidig går fanslationen til Comebackcourt i vasken. Han avslutter det hele fordi det kommer en offisiel versjon. Like greit egentlig =D
 
#4
Justice for All føltes ikke like bra som det første, nei. Historien og sakene fungerer like bra for min del (er i siste nå, og det er dritspennende), men det at det er såpass mye vanskeligere har fått meg til å innse hvor kjipt det er å tape. Spillene trenger en bedre måte å straffe en på, som ikke er halvparten så kjipt, samtidig som den får en til å tenke seg veldig godt om før en svarer. De trenger også mer bedre gåteløsning mellom rettsakene, men det regner jeg med vi får i nr.4. Det nye kapittelet i fra det første spillet, som tok ibruk DS-ens funksjonalitet er absolutt det beste jeg har spilt hittil.

Jeg kommer til å kjøpe treeren på grunn av historien. Jeg håper virkelig den topper seg i det, med tanke på at man ikke er Phoenix Wright noe mer i fireren. Gameplaymessig tror og håper jeg at nr. fire vil være hva som puster nytt liv inn i serien.
 
#5
Det var character development, spesielt mellom Wright og Edgeworth, som interesserte meg mest i eneren. I toeren ble det litt lite egentlig. Edgeworth var totalt fraværende, dessuten ble jeg egentlig litt smålei av Franziska. Må innrømme jeg faktisk kun har slepet meg bort til midten av sak 3. Kom så mye annet i mellom, skal bare fullføre Hotel Dusk så --

Menmen, krysser fingrene for at treern' blir digg. Og sånn -- Edgeworth kommer tilbake i toern', sant? :grine:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Drit i å bæsje på historien i Grei Justis For Alle før dere har spilt ferdig, er dere snille. Den fjerde saken er den beste hittil på alle måter, også historiemessig. Synes historien i den saken slår Ace Attorney 1 sønder og sammen.
 
#7
SITAT(Aleks @ 14.04.07, 11.44) 61079
[...] dermed kan jeg vel få lov til å anta at det kommer ut før PH3?
[/b]
Nei, de sa, for en stund tilbake, at hvis de skulle oversette treern, skulle den havne ut i vesten før firern.

SITAT(Aleks @ 14.04.07, 11.44) 61079
Og samtidig går fanslationen til Comebackcourt i vasken. Han avslutter det hele fordi det kommer en offisiel versjon. Like greit egentlig =D
[/b]
Den gikk i vasken da det første Phoenix Wright-spillet kom.


Sånn ellers, så sier de fleste som kan japselandspråket at spillene bare blir bedre og mer velskrevet for hver etterfølger, og at treern er det beste i serien. Har bare spilt enern, toern og første sak i treern, men til nå er jeg ganske enig. Det eneste som er bedre i enern, fremfor toern, er at Edgeworth er med mesteparten av tiden, ellers er toern klart overlegen.