Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth [DS]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Plant dine eget bevis, bestikk vitner, og kom med nedlatende bemerkninger til juryen!

Fra neste Famitsu:

News:
Perfect Prosecutor (DS/Capcom/??)
* A law adventure game where you act as the prosecutor.
* Main characters are Miles Edgeworth, Dick Gumshoe
* You control Edgeworth, searching for overlooked evidence and inconsistencies at the crime scene.
* New search and deduction systems are introduced.
KLIKK HER FOR SCANS! Ser enda mer ut som et adventure-spill enn før!

:mbounce:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#3
You said it, man. Tviler på at jeg er den eneste som har lekt med tanken om et spill hvor man er aktoren og ikke forsvareren. Tydelig at Capcom spionerer på fansen og gjør sitt ytterste for å glede dem. Seriøst, da jeg så dette emnet på skolen gadd jeg ikke en gang trykke på linken, det måtte jo være en spøk.

Yiiihaaa :guns:

Er kjempespent på hvordan selve oppbyggningen av dette spillet blir, og da tenker jeg spesielt på rettsaken. Der hvor man før skulle finne hull i aktoratets vanntette sak skal man nå ... Lage en vanntett sak?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Haw! Husker like etter Ace Attorney 1 kom ut og jeg mekka min egen lille mockup av et coverbilde til en oppfoelger, saaklart med Miles i hovedrolla. Kalte det vel Miles Edgeworth: Peerless Prosecutor. Synes fortsatt min tittel er bedre. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#5
I andre episode av Harvey Birdman spillet blir Harv tvunget til å bytte rolle og være aktor fordi dommern er en dick. Til tross for at han vet at begge tiltalte er uskyldige greier han å få dem dømt utelukkende pga. egen uduglighet. Nøyaktig hvorfor eller hvordan er ikke så viktig, men det er altså skrevet av de som pleier å oversette og tilrettelegge Penis Wrong serien og gitt ut av Capcom. Så...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Vel, i Ace Attorney 3 maa Miles steppe inn for Phoenix og leike forsvarsadvokat for en dag. Saa...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Haw! Husker like etter Ace Attorney 1 kom ut og jeg mekka min egen lille mockup av et coverbilde til en oppfoelger, saaklart med Miles i hovedrolla. Kalte det vel Miles Edgeworth: Peerless Prosecutor. Synes fortsatt min tittel er bedre. :p
Tittelen er ikke nødvendigvis den det faktisk blir. Bokstavelig oversatt er visst tittelen i Japan noe sånt som «Turnabout Prosecutor».
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Aha, aha. Da klinger selv Perfect Prosecutor bedre, gitt. :p

Uansett, jeg overlevde åtte timer på fly og kan dermed poste min vakre Miles Edgeworth-mockup igjen:


Basert på det europeiske coveret for Phoenix Wright: Ace Attorney, som dere sikkert ser.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#9
Om noen er interesserte, så har altså noen ivrige fans på Court Records oversatt teksten på scansene. Ikke noe vi ikke forstår av å se på bildene, men det bekrefter jo i hvert fall at det blir rettsaker :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#11
. . .

Dette tror jeg er den beste nyheten jeg har sett på lenge. fy faen. fy fy fyfyfy fyyf yyff .. .
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa....................

*glede seg*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Noen som sa trailere? Ikke så vanvittig informativt med mindre du kan japansk, men det er noen små glimt av spillet i aksjon der også. Det er to forskjellige trailere forresten, ikke to versjoner av en trailer.
 
#16
Så ufattelig elsk...!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Gleder meg passelig til dette, ja. Edgeworth er den kuleste Ace Attorney-figuren. ^^