ace combat anmeldelse

#3
Tøft. HAr alltid likte Ace Combat-spilla, og jeg regner med at jeg kjøper nr. 5 når det kommer. Håper det blir online.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Ace combat 4 var jo veldig kult.
Men er glad for at det ikke er super realistisk gameplay. Halve vitsen med AC er jo at det skal være rettfram underholdning, ikke noe simulator.
Grafikken i 5'ern var jo helt suveren... :blunk:
 
#7
er ikke fan ta fly simulatorer jeg hvis det er det dere prater om..jeg blir :blunk: av dem..holder meg til gta 3,vice.san andreas og ALLE cs spillene..og HL2 da det kommer.. :p
 
#8
Hvis man sammenligner Ace Combat med et flysimulator så er man ikke helt smarte. Det blir som å si "jeg kjøper ikke Need For Speed fordi jeg liker ikke bil simulator"
 
#9
Har altid intressert meg litt for flyspill. Blir vel til at jeg kjøper det en gang, etter San Andreas er betalt.
 

Kilik

Lokal moderator
#11
Opprinnelig skrevet av zaniper_puz@26.10.2004, 21.20
liker ikke fly spill som jeg har sakt masse såne spill kaller mange for fly similatorer..har testet begge deler hvet forskjelden..
124638​
Jeg er ikke fyren som bruker å klage på skrivefeil og uklare setninger, men denne tar kaka. :ler:
 
#14
Opprinnelig skrevet av zaniper_puz@26.10.2004, 20.20
liker ikke fly spill som jeg har sakt masse såne spill kaller mange for fly similatorer..har testet begge deler hvet forskjelden..
124638​
Takk for en fin signatur! :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Kilik+26.10.2004, 21.59-->
<!--QuoteBegin-zaniper_puz
@26.10.2004, 21.20
liker ikke fly spill som jeg har sakt masse såne spill kaller mange for fly similatorer..har testet begge deler hvet forskjelden..
124638​
Jeg er ikke fyren som bruker å klage på skrivefeil og uklare setninger, men denne tar kaka. :ler:
124801​
[/b]
han er ver en meg han :svette: