Achtung die Kurve! SG spiller Zataka?

Aslak

Humanoïde, incognito
#1
Jeg vet ikke om det er andre enn meg her som har noe særlig forhold til det gode, gamle, minimalistiske og merkelige spillet hvor man styrer en strek som beveger seg framover konstant, i en satt fart, og du bare kan styre den til høyre eller venstre. Ideelt sett spiller du sammen med andre folk og må unngå deres og din egen strek, i tillegg til veggene. En slags multiplayer snake, og når spillet var over sto det KONEC HRY. Mulig jeg har skrevet om det tidligere, fordi det er kanskje multiplayerspillet jeg har hatt det mest moro med. Her om dagen fant jeg en onlineversjon, curvefever. Det er en god del feil med gjennomførelsen deres, mikrotransaksjoner og unødvendige powerups (som nesten alle bruker), MEN man kan allikevel spille 6-spillermodus uten powerups. Det blir ikke like intenst som i gamle dager, når alle måtte dele én data, men er fortsatt artig.

Så for de som er interessert, www.curvefever.com mekk en bruker og legg til HRY (meg).
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#3
Finner deg ikke Aslak. Jeg er Tutankoopa.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#5
Forstår ikke :(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Er det Curve Fever 1 eller Curve Fever 2 som skal spilles?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#8
Serveren ACHTUNG med passordet KURWA er oppe for de som vil spille litt nå i kveld. Lagg-problemene jeg hadde tidligere i dag er drastisk bedre.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Med det sagt, så tok jeg noen runder på åpne servere i ettermiddag (første gangen jeg spiller spillen) og jeg må si det er evigheter siden jeg har vært borti så mye lag, disconnects og "waiting for player" som dette. Enten tiltrekker spillet seg folk med rævva nett, eller så har nettkoden et stort forbedringspotensial.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Protip: Det er sinnssykt, enormt, ekstremt, fantastisk, latterlig mongovanskelig å programmere nettkode for spill. Men så klart, det verste fra to verdener er også mulig og enda litt bedre.