Administrator offentliggjorde en post jeg rapporterte for personangrep

Status
Stengt for ytterligere svar.

johncons

I am the fucking candyman
#1
En administrator i Shizzle-tråden, (jeg husker ikke navnet i farta), offentliggjorde en klage på personangrep, som jeg skrev, da jeg trykte på det rød flagget, på en post som ba meg oppsøke psyikatier, eller noe sånt, ikke så hyggelig melding da.

Er dette vanlig på forumet.

Er det meningen at man skal ta dette forumet seriøst?

Hvem er det som driver det?

Signaturen min er det noen som har lagt til for meg, uten at jeg spurte om det forresten.

Er dette vanlig for forumet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog
 

johncons

I am the fucking candyman
#3
Oppsøk psykiater. Seriously.
That's it.

Hadet Spillegal.

Dette forumet er så lite seriøst som forum kan bli.

Oppsyk psykiater selv, dere som er gærne nok til å henge her.

I'm out.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Vennligst slett brukernavnet mitt fra forumet.
 
#4
Fyfaen, 10 poeng til Sheriffen, nå blir Stoltenberg glad siden vi mobba og tullet med Ribbs!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#6
Big baby! WÆÆÆÆH! *fjert*
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
En administrator i Shizzle-tråden, (jeg husker ikke navnet i farta), offentliggjorde en klage på personangrep, som jeg skrev, da jeg trykte på det rød flagget, på en post som ba meg oppsøke psyikatier, eller noe sånt, ikke så hyggelig melding da.

Er dette vanlig på forumet.

Er det meningen at man skal ta dette forumet seriøst?

Hvem er det som driver det?

Signaturen min er det noen som har lagt til for meg, uten at jeg spurte om det forresten.

Er dette vanlig for forumet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog
Faktisk så er dette vanlig for dette forumet. Dette er Spillegal, ikke saklig-gal
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
En administrator i Shizzle-tråden, (jeg husker ikke navnet i farta), offentliggjorde en klage på personangrep, som jeg skrev, da jeg trykte på det rød flagget, på en post som ba meg oppsøke psyikatier, eller noe sånt, ikke så hyggelig melding da.

Er dette vanlig på forumet.

Er det meningen at man skal ta dette forumet seriøst?

Hvem er det som driver det?

Signaturen min er det noen som har lagt til for meg, uten at jeg spurte om det forresten.

Er dette vanlig for forumet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog
Bloggen din er din private eiendom som du gjør hva du vil med. Dette forumet er også privat eiendom, og når du bruker det er det på eiers premisser. Ganske enkelt, egentlig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
Hei gutta, Herr Ribsskog er borte. Vi kan endelig skifte navn tilbake til Mafiagal og fokusere alle krefter på å likvidere den plageånden!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#16
Ikke vær så slem mot han derre Ribba nå da.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.