Advance Wars: Dark Conflict

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#1
Syntes det har blitt rimelig stille rundt dette, på tross av at mange forummedlemmer tydeligvis eier det. Jeg har nå i hvert fall veldig lyst til å teste onlinefunksjonen på dette spillet, med voice chat og det hele. :D

Såh, noen som blir med i morgen en gang? Sier bare fra i god tid jeg. Kan forøvrig skilte med lite strategisk innsikt, og å ha vært strandet på mission 19 i snart to uker. Så om du vil bygge opp litt selvtillit kan dette godt være din sjanse ;)

Vennekoder
Tutankoopa - 2019-8794-9573
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#3
Alright, hadde egentlig gitt dette litt opp nå jeg :p Lenge siden jeg har tatt i spillet, men det behøver ikke bety at det ikke kan bli artig. Legger deg til, og så kan jeg avsløre at jeg er ledig omtrent i hele kveld og i hele morgen. Når passer det for deg da?

EDIT: Eller glem det, på denne måten kommer man aldri til å få i gang en kamp. Jeg foreslår i hvert fall en kamp rundt klokken 21.00, og så logger jeg på igjen omtrent da ;)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#5
Aww dude, beklager. Har ingen PC tilgjengelig 24/7, så jeg kikket bare innom i et kvarter rundt kl. 9. Får ta det i morgen da om du er tilgjengelig :) Er som sagt ledig hele dagen så bare si ett klokkeslett i god tid ;)
EDIT; Ooog der leste jeg innlegget ditt skikkelig :p 'nother time then.