Advanced wars

#1
Syns jeg på en av de siste sendingene til sone2 så at Frode viste frem noen bilder fra e3 messen hvor dette spillet ble vist.
Noen som vet noe om dette ? Altså er det noe advanced wars på vei til Gamecube og isåfall har dere noen bilder/videoer av det ? Det må jo bare bli skamfett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jeg vet ikke helt... Tycho fra Penny Arcade sammenlignet Advance Wars for Gamecube med å oppleve at Satoru Iwata skrur opp lokket på Gamecuben din for å drite nedi.
Tenker jeg avventer litt, jeg.
 
#4
Takker for infoen. Ble litt mer betenkt nå siden det ikke er lik spillemåte som på gba, men vil nå iallefall ta en nærmere titt på det. Et slags krigs pikmin kunne jo blitt bra da.
 
#5
Gamespot (Greg Kasavin) var hvertfall positiv til dette spillet.

Gamespot Hands-on

Advance Wars: Under Fire isn't the most visually stunning game we've seen at E3, but it faithfully captures the oxymoronical lighthearted military style of the Game Boy Advance games. It also features full speech for the characters, so the mission we played was packed with banter between CO Betty and her rival, Vlad. All in all, we liked what we saw and played of Advance Wars: Under Fire, and therefore we are slightly irritated that the game won't be finished until 2005. But if the game's going to end up as good as the other Advance Wars, then it can take its sweet time.