Age of Conan

#1
Her kan vi legge all info om Age Of Conan fra Funcom.

Dette spillet skal vises på E3. Er en sak om spillet på Vg om spillet.

Den offisiele hjemmesiden til spillet kommer opp kl 12:00 idag.(kommer itlbake med link kl 12:00)

Dette spillet hørers veldig anderledes ut men har potensiale til å bli stort mener jeg.

Oppdatering:

Funcom announces 'Age of Conan – Hyborian adventures'

Official website ( Denne var ikke oppe å gå 13:16, men er nok snart oppe i drift)

Bilder fra spillet!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
VG påstod det skulle være et onlinespill … Men vil det funke å ha en hel verden kun befolket av barbarer? Og hvis du ikke kan spille TEH Conan, hvorfor spille i det hele tatt?


Lodin:
Class.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Thinaran@20.04.2005, 12.40
VG påstod det skulle være et onlinespill … Men vil det funke å ha en hel verden kun befolket av barbarer? Og hvis du ikke kan spille TEH Conan, hvorfor spille i det hele tatt?


Lodin:
Class.
209014​
Det er vist 4 klasser en kan velge mellom: tyv, prest, kriger eller magiker.

Det som jeg synes virket spennans er at du i starten spiller alene, men etter som du kommer opp i levels så kan du begynne å møte andre som spiller. Og til slutt så er du i en komplett online verden.

Kan bli spennans! Jeg driver å følger med på Funcom nå og legger url til den offisiele siden til Age Of Conan så fort som mulig.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#7
Ut i fra bildene virket det hvertfall veldig pent. Men tviler jeg kommer til å spille det, i og med at det er online... (gidder ikke å cashe ut).
 
#8
Ser virkelig bra ut, har latt være å kjøpe WoW og EQ2 til fordel for dette spillet. Gleder meg :D