Alene eller sammen?

Alene eller sammen?

  • alene

    Stemmer: 0 0,0%
  • sammen

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Liker du best å spille alene
eller sammen med noen? jeg
liker best å spille alene,
er litt plagsomt når noen
sier "bak deg" og rundt der
osv.

Kan jo være moro å spille sammen med noen
òg. Men det er mest slåsse-spill og
bilspill. F.eks Final Fantasy er
spill jeg liker å spille alene.
 
#2
Logisk nok er singleplayer-spill noe man spiller alene, og multiplayer noe man spiller med andre. Jippi!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Nja, det kan være kult og spille point & click-spill sammen også. Særlig hvis ingen har spilt det før, slik at man kan kombinere hjernekraften og finne ut av tingene sammen.
 
#5
Noen spill er morsomme i lag med andre. (Timesplitters, Gta etc). Men hvis jeg spiller spill som Flight Simulator, liker jeg å være alene.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#6
FF spiller jeg heslt alene.

Mange andre spill spiller jeg med en kamerat. Ikke 2-player, men vi spiller samtidig, på forskjellige konsoller og TVer. Det er veldig artig, og et godt alternativ til spill som ikke har 2-player, som f.eks. GTA. Anbefales.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
GTA har nettverksstøtte, det samme har GTA2. GTA3, Vice City og San Andreas, derimot... :)
Men, ja. Hot-seat var det noe som het før (nå til dags er det vel bare Worms som har det), da man byttet på å sitte foran PC-en og spille. Warlords 2 var for eksempel uovertruffen tidtrøyte i de dager... Ah, minnene.

Men jeg støtter forsåvidt Novastrum i hans point-and-click-teori.
 
#8
Liker å spille sammen med andre, ja.

Men hvor ligger logikken?
Jeg digger da gode singelplayerspill også, søder.

Men siden jeg alltid ser lenger frem i tida når jeg kjøper spill, så ender det som oftest med et spill med støtte av multiplayer (desperat forsøk på å forlenge levetiden til et spill kan det også kalles).
 
M

Mako

Gjest
#9
Jeg liker best å spille alene, jeg klarer ikke å sette meg inn i spillet vis jeg sitter sammen med noen. Det kan være greit å sitte sammen med en person men hater å sitte sammen mange (somoftest). Når mange sitter samen blir det mye bråk, alt for stress liksom.

Jeg liker å være på lan å da spiller vi jo selvsagt sammen mot hverandre, men det blir ikke helt det samme.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Multiplayer. Always. Jeg liker mye bedre å spille med andre enn å spille alene. Det er noe spesielt med den stemningen du får av å samle sammen en gjeng med kompiser og spille Halo sammen, som du ikke får ut av single-player. Wheeeeeee.
 
#11
Synes spill blir mye mer morsomt når man er fler.
Jeg voter Multiplayer jeg...

Vis det er no vote da...
<_<
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hmm, jeg foretrekker og spille singel player spill alene, men andre MP spill, spiller jeg seff sammen med andre folk over nettet siden det sier seg selv :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#13
Når jeg tenker meg om så spiller jeg nesten alltid alene, så det må nesten være det som er favoritten.
Jeg blir bare sykt forbanna vist jeg taper mot andre, så singelplayer er muligens best for min psykiske tilstand.
 
#19
La til en poll :)
Ingen av vennene mine
liker å spille like mye som meg.
Og når jeg spiller ff blir det *sukk,
så kjedelig osv...