Alexander kvitter seg med sitt jordlige (tyve)gods

Alexander

frilans ufør
#1
Husker du Alexanders skitne garasjesalg? Det er irrelevant. Nå har du sjansen til å raske med deg skit du ikke trenger - helt gratis.

Under følger en liste over stasj jeg gir bort. Den kommer til å oppdateres fortløpende. Den som føler seg grisk og ønsker å erverve seg slikt skrot får pent se å komme seg opp til Kurveien 15 på Kjelsås sporentreks. Det kan være en fordel å ringe meg på 41018950 først, eller - om du har strupekreft - sende en melding. Alt kastes innen et par-tre dager.


DIN POTENSIELLE LOOT

Half Life: Blueshift i eske
Proteinpulver - soya/myse/sjokolade/jordbær
Krossfire: KKND
Gammel Sidewinder joypad med seriellkabel
Slagvåpen av ymse varianter
Kastekniver
Kasteøks


NÅ OGSÅ I BYTTE MOT PENGER

House M.D. Sesong 1-4 (separate) 120,- per stykk eller 400,- samlet.
Excel Saga, komplett og med stickers (Region 4 på noen disker; Gud vet hvorfor) - 150,-
The Mighty Boosh Series 1 & 2 - 100,-
Mengder med Hong Kong-filmer; meld eventuell interesse - er ikke klar til å selge disse helt ennå.
Alone in the Dark (360) - 50,-
Gamecube Metroid Prime Edition (Ny, og ja, med Metroid Prime) - Gi bud
 
#2
Lyst til å utdype slagvåpen og hvem som har lagd knivene? Gjerne også med bilder.

Du har ingen interesse av å sende dette?
 
#6
Hehehe. Hadde det vært cold steel han gav bort skulle jeg lett reist til han selv for å hente dem:laugh:
 

Alexander

frilans ufør
#7
Knivene kostet 50,- på Pentagon. Øksen var på 75,-. Generisk drit er hva du får. Torsdag er dagen hvor alt dumpes på plenen til naboen og jeg stikker.