Alien Invasion - Anarchy Online

#1
Hvis dere har disse på lager, hvorfor sendere dere ikke disse ut? Og hvorfor svarer dere ikke på email?

Er kanskje litt for lite kundevennligt å skrive på forsiden "ikke ring", og vi får ingen informasjon utenom.

Hos andre leverandører har allerede de som har bestilt fått pakken + koden i email, og vi som har bestilt hos dere risikerer nå og bli hengenes etter i x antall dager.

Hadde bare vært greit med litt informasjon
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Nei, han har nok vært på spiderman.no, som linker til dette forumet fra siden sin.

Beklager basse, men spillegal.no har ingenting med Spider-Man å gjøre, annet enn at de sponset forumet før.
 

Endre

Ødela forumet
#5
Jeg pratet med noen fra Spider Man igår, og de var redde for at noen hadde klaget på dette, og idag skjedde det altså. Slik jeg forstod det har det vært problemer med leveransen av Alien Invasion fra Panvisions side, så dette er ikke noe Spider Man kan gjøre noe med. Men jeg vil tro spillet blir sendt veldig snart.

Redigert: Som nevnt har ikke Spider Man og Spillegal noen direkte tilknytning, spesielt ikke hva butikkdriften angår. Vi driver derfor ikke support her, men det skader aldri å spørre, kanskje noen vet noe (som nå).