Amerikansk PS2 selges

#1
Amerikansk PS2 altså, av den gamle sorten. Adapter og strømkabel følger med, men selges uten kontroller og minnekort. Du kan uansett bruke hvilken som helst kontroller eller minnekort kjøpt her i Norge.

Selve kremen i denne pakka er selvsagt en utrolig mengde trippel-A titler. Du får med:

Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XII
Dragon Quest VIII - Journey of the Cursed King
Kingdom Hearts
Shadow Hearts: Covenant

The Mark of Kri
God of War
Onimusha 3
Virtua Fighter 4
Katamari Damacy
Gran Turismo 3 A-Spec
Gran Turismo 4

Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Stuntman
Ace Combat 04: Shattered Skies (Greatest Hits)
Twisted Metal: Black
Chaos Legion
Sly Cooper and the Thievious Raccoonus
Freekstyle
SSX Tricky

Gi bud!

NB!!!!! Spørsmål og bud gjøres på emnet, ikke gjennom pm.

Maskinen og spillene er solgt. Emnet kan stenges.

Selges for minimum 1500,- pluss porto.

NB! Så fremt ikke selve maskinen er solgt, vil spillene ikke være til salgs individuellt. Men det er ikke utelukkende at jeg selger maskinen med kun et selektivt utvalg av spill.
 
#3
SITAT(SirkusMartin @ 10.09.07, 14.02) 81292
Du selger den utelukkende sammen med alle spilla?
[/b]
Jeg har ikke lyst å selge den alene, hvis det var det du tenkte på. Amerikanske spill er ikke lett å bli kvitt. Men de fleste spillene øker ikke verdien/prisen på pakken i det hele tatt. Det kommer an på hvilke spill du ikke er interessert i.

Bud vurderes uansett.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Jeg er ingen stor RPG/Sport/Bil-fan, så det er ca. halvparten av spilla eller mer jeg kunne ha spart meg for ... Tror egentlig Stuntman, Katamari, Onimusha og Metal Gear er de eneste jeg virkelig har lyst på. Hva hadde du tenkt deg for alt? 3?
 
#5
SITAT(SirkusMartin @ 12.09.07, 10.26) 81530
Jeg er ingen stor RPG/Sport/Bil-fan, så det er ca. halvparten av spilla eller mer jeg kunne ha spart meg for ... Tror egentlig Stuntman, Katamari, Onimusha og Metal Gear er de eneste jeg virkelig har lyst på. Hva hadde du tenkt deg for alt? 3?
[/b]
Jeg har ikke peiling på hva det er verdt, men hva ville du gitt PS2, Stuntman, Katamari, Onimusha og Metal Gear da?

*kan jeg i det minste bare slenge med noen av spillene jeg tror jeg ikke blir kvitt så lett, ingen ekstra kostnad? er mer bry for meg å beholde dem og selge dem for småpenger enn å bare gi de bort.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Hmm. Ved nærmere ettertanke blir det litt mas å chippe den og slikt for å kunne spille PAL-spill...

Jeg tror det uansett blir en litt for dyr affære for meg. Sorry for stringing you along.
 
#7
SITAT(SirkusMartin @ 12.09.07, 15.28) 81608
Hmm. Ved nærmere ettertanke blir det litt mas å chippe den og slikt for å kunne spille PAL-spill...

Jeg tror det uansett blir en litt for dyr affære for meg. Sorry for stringing you along.
[/b]
Hvor mye hadde du tenkt deg for hele pakka?
 
#11
Handelen ble avlyst, og denne er nok en gang tilgjengelig. Har også redigert originalposten litt - minstepris er 1500,- eller en strøken PSP S&L pluss spill.