Amerikansk Wii ønskes kjøpt

heisan jeg ønsker å kjøpe en americansk nintendo wii, helst en eldre modell som er lett å modifisere;)

har en ferdig chipet wii PAL version om noen skulle ønske å bytte også, ellers er penger en god løsning

D

Deleted member 91

Gjest
Hva skal du med en amerikansk Wii (ikke americansk) om du allerede har en modda en fra før?

PS: Alle som kjøper en jævla maskin for Super Smash er idioter.

SITAT(Agahnim @ 15.02.08, 00.46) 102992
Kanskje fordi modding til PAL Wii fortsatt ikke er så forferdelig importvennlig?
[/b]
tenk over saken, for det føste så kommer alle de beste spillene til først til japan så amerika. og resten av verden som kjører PAL gir nintendo nesten faen i . spillene er temmelig billige der borte. og de fleste spill som er brent og kommer fra statene fungerer ikke skikkelig enda

tanta mi bor i cannada oi det er en fordel. men en consoll blir lit dyr å sende derfra.

så er vell opp til meg hvilken konsoll type jeg vill ha, behøver jo ikke være idiot fordet og ja kanskje jeg kjøper SSB i samme slengen.

SITAT(Agahnim @ 15.02.08, 00.46) 102992
Kanskje fordi modding til PAL Wii fortsatt ikke er så forferdelig importvennlig?
[/b]
du sa egentlig det meste Agahnim;)

Dyrt å sende fra Canada?? Det koster vel ikke stort, og bor tanta di der kan hun sende det som en gave så slipper du moms og tollgebyr.

SITAT(Sir Fearalott @ 15.02.08, 10.07) 103006
resten av verden som kjører PAL gir nintendo nesten faen i .
[/b]
Jeg er så evig lei av den påstanden der. De fleste spill i dag har ikke en usannsynlig lang ventetid mellom Amerika/Europa, unntak er text-heavy spill som RPG'er. Localization tar tid, skjønner du...

SITAT(Ghaz @ 15.02.08, 18.20) 103046
Jeg er så evig lei av den påstanden der. De fleste spill i dag har ikke en usannsynlig lang ventetid mellom Amerika/Europa, unntak er text-heavy spill som RPG'er. Localization tar tid, skjønner du...
[/b]
Det er bare Nintendo som bruker ubrukelig lang tid på lokalisering. Konkurrentene har skjerpet seg betraktelig.

SITAT(Agahnim @ 15.02.08, 18.29) 103048
Det er bare Nintendo som bruker ubrukelig lang tid på lokalisering. Konkurrentene har skjerpet seg betraktelig.
[/b]

det er godt å høre at det er en bedring i systemet;) ingenting er bedre enn det