Animal Crossing [Gamecube]

#2
Tror det er for sent nå til at det skal være noen vits. De aller fleste som virkelig hadde lyst på dette har importert det nå. :ehm...:
 
#6
Kan hende jeg kjøper det:) Virker som et skikkelig tidsstjeler spill, i samme klasse som Civilization 3.
 
#7
Evighetspillet der er jo en sikker vinner til Gamecube!!
Klart det er mange fortsatt som ikke har det.... :tommelopp:

Men det skal sies at det tok i overkant lang tid.. haha..

Alle som ikke har det bør kjøpe det. Kjempespill!:)
 
#8
Vel, jeg har spilt NTSC versjonen ganske mye og det var morsomt en liten stund, men jeg ble fort lei. Real-time tidssystemet ødela litt for min del, siden det etterhvert ender med at man gjør det samme hver dag; høste frukt, plukke ugress, grave opp fosiler, fiske og prate med landsbyboerne. Det kan vel høres ut som mye, men det kan fort gjøres unna på 20 minutter. Så er det ikke noe spesielt som skjer i byen ender det som regel opp med at man vandrer målløst rundt, noe som blir veldig repeterende og frustrerende i lengden. Har dere fryktelig lyst på en livs-simulator så anbefaler jeg heller Harvest Moon: A wonderful life :)
 
#9
Jeg har lyst på både HarvestMoon:A WonderfulLife (får dessverre ikke tak i den her i byen) og AnimalCrossing (når den da kommer). 20 minutters spilling hver dag høres jo ypperlig ut. Får håpe jeg får tak i NES-spill i AnimalCrossing. Det hadde vært saker det, gidd.
 
#11
jeg har det heller ikke... hmmz... ønskelisten min begynner på bli lang nå, og ganske dyr også...

- Spill
- Panasonic Q
- PS2
- Motorsykkel


ogsåvidere.... kommer till å koste godt over 50.000,- dette her...
og jeg har..... 6.000,-
 
#12
Vi har hatt spillet i en evighet, og det er ikke et spill som man sitter med i flere timer hver eneste dag (jeg gjorde det i begynnelsen bare for å komme igang og for å bygge på huset mitt). Men det er heller et spill som man stikker innom med jevne mellomrom. Huh,jeg må innrømme at jeg ikke har vært der på flere månder, og jeg vet ikke om jeg tør heller. For det kommer til å være ugress over alt som jeg må luke. Og så er det vel noen dyr som er ganske sint fordi jeg ikke har kommet for å hilse på dem på en god stund nå.
Kremt, Boots, Camofrog,Bitty,Olivia,Eggbert,Prince,Amalie osv. I'm sorry I'll be back to see you in a little while......kremt.....

:flau: :svette:
 
#13
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@20.05.2004, 17.13
(...)Kremt, Boots, Camofrog,Bitty,Olivia,Eggbert,Prince,Amalie osv. I'm sorry I'll be back to see you in a little while......kremt.....(...)
Hehehe, jeg er glad jeg skjønte prinsippet med spillet. Gleder meg allerede som en unge, hehe. Blir spennende å møte dyrene og bytte gjenstander med dere (ved hjelp av koder)...
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Syns fortsatt det er rart at ikke flere importerte det. Er jo tross alt litt letter å spille utenlandske spill på Gamecuben siden man slipper å chippe den.
 
#15
tror det er flere som rett og slett ikke gidder å importere... eller jeg gidder ikke..
men mindre det er noe jeg har veldig lyst på.
TV'en min er heller ikke super i 60 hz så...ja