Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Lodin

Der Waaaah
#1


Nytt Animal Crossing ute og du vet hva det betyr. Mer av det samme siden orginalen til Gamecube. Men det er greit for det er sånn vi liker det.
Det som faktisk er nytt er at man er borgermester fordi Tortimer har pensjonert seg så man får bestemme litt. Man kan sette regler for byen som når butikker skal åpne eller om prisene på alt skal være høy eller lav. Det finnes også prosjekter som fler broer og statuer man kan bygge. Gjett hvem som må finansiere de greiene ut av egen lomme.
Desverre må man først ha eget hus for å få burgermeiste og det betyr nok en gang slaveri under pikken Tom Nook. Denne gangen starter man ikke med et hus engang, men får et jævla telt til man har gitt svinet 10000 funbux. Ikke at det er vanskelig å skaffe så på dag to har man skikkelig kåk med et rom. Om ikke annet får man nå fritt bestemme hvor på kartet man vil bo.
Det er også utallig andre småting som lykkekaker som gir ekstra kule ting og de kjøper man med traskemynter også kan man svømme i havet. Det er awesome.

Selv har jeg såklart betalt første del på huset så nå bare chiller jeg.
Eller jeg gjorde helt til jeg ble stikki av en bie. :sukk:


Det var så deprimerende at jeg dro rett hjem til teltet mitt for å hvile litt.


Så sånn er det. Vet at Fetthest, Patney og ExciteMike har dette, men regner med at det blir fler. Det er ihvertfall åpent for å besøke hverandre over nett og jeg er klar om noen har no klokkeslett å invitere på. Her er den sedvanlige vennekodetråden for de som ikke vet.

E: Også to protip: Om man tar bilde med L og R kan man via 3DSen sin browser slenge dem på nett hos https://i.nintendo.net/
Og det bør vel være opplagt, men spillet sier aldri at man kan stacke frukt. Opp til ni av gangen. Bare dra dem på hverandre og voila.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Okay, dette er nå Animal Crossing-progamingstråden.

Hva slags frukt har dere? Jeg har appelsiner. wts 5 [Perfect Orange] 2k bellz

Ellers, litt info: Jeg er da Tryggve i spillet, og byen heter Bartleby (skulle egentlig være Barteby men så fikk jeg et innfall). Kom på besøk, helst alltid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Dagens første protip er å sjekke på postkontoret om du har fått noen gaver. Dagens andre protip er at ja, det har du.

 

Lodin

Der Waaaah
#5
FFFFFFFFFFFFFfffffffffffff! Du fikk et skilpaddeskall? Jeg fikk bare parasollen til Peach og den solgte jeg sporenstreks.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Et annet handy protip er at man kan ta fram og skifte mellom spaden og fiskestanga med d-padden (venstre/høyre og ned). Utrolig mye kjappere enn å gå via inventory-skjermen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Ålreit houseparty i Bartleby nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Om ikke annet fikk jeg med meg en masse skjell og hu fissa i teltet sa det bragte lykke å gå med hatt. :v

Fuck, jeg glemte å gi gaven!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Spillet kræsja, så jeg ga faen.
 
#10
Okay, dette er nå Animal Crossing-progamingstråden.

Hva slags frukt har dere? Jeg har appelsiner. wts 5 [Perfect Orange] 2k bellz

Ellers, litt info: Jeg er da Tryggve i spillet, og byen heter Bartleby (skulle egentlig være Barteby men så fikk jeg et innfall). Kom på besøk, helst alltid.
Jeg trenger appelsiner! Fersken er min lokale delikatesse.

I dag så har jeg hilst på den nyinnflytta bjørnedama Paula, blitt invitert hos elefanten Opal, og ellers tatt livet med ro. I morgen får jeg mine "offisielle" borgermester plikter, samt at huset mitt blir utvidet for andre gang, så er det noen som vil bli med på taterfæst i kveld er det bare og stikke innom!

Skal grille og spise så skal jeg slenge opp alle digge bildene jeg har tatt av all galskapen i ninville.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Jeg har nettopp plantet et tre i Liquor og byen er full av epler. Ellers har jeg ikke peiling på hvordan detta funker siden jeg ikke har spilt AC siden 2003. Hvordan besøker vi hverandre? Jeg trader gjerne frukt.
 
#12
Er det noen av dere online, sånn om en time-halvannen, kommer jeg til å åpne byportene.
Tenkte å lodde ut/bytte bort triforcen min også!

Husk at vi må treffes i en by, så kan vi bli best friends. Når vi er best friends kan vi sende meldinger og shizz til hverandre. Og kommunisere uten å være i samme by.

Protipet mitt: ikke selg noen av fossilene, doner ALT sammen til museet, da får du mye mer glede av byen din.
 
#17
Et skikkelig brukbart protip: (bare slett postene mine hvis de blir for mange og unødvendige)

Men! Du har bare tilgang til to verktøy tidlig i spillet, jeg fikk spade og håv. Men hvis du konstsnt spør Isabelle om råd, vil hun til slutt gi deg vannkanne og fiskestang!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#18
Er du online (faraway) med 3DS-en? Listen over byer jeg kunne besøke var tom. Eventuelt kan du invitere meg eller.no