Animal Crossing: Wild World [NDS]

#1
Noen andre som har denne søte spillet til Nintendo DS, som kunne tenke seg å spille litt? Yetipants og jeg har spilt litt de siste dagene, men det går grenser for hvor mye man gidder å spille med folk fra Nintendoforumet... så! Hvis dere har AC: WW og vil spille litt, sleng inn en kommentar i dette emnet med nærmeste dato og tidspunkt du kunne tenke deg å spille på. Vi kan gjøre alt fra å handle i hverandres butikker, fiske, jakte på fossiler og innsekter, bytte møbler, gå tur på stranda, plante epler og andre frukter. :elsk:

Husk å føre opp navn på dyr, by og vennekode i dette emnet og, slik at det blir litt oversiktlig.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#2
Jeg har det! Og jeg vil gjerne spille med deg så snart jeg finner DS-en min igjen. Tror vennekoden min ligger inne på profilen min.
 
#3
Blir gjerne med jeg og, om jeg finner en Wifi-dongle som fungerer med Mac. Nå som jeg har flyttet hjemmefra er atter DS-en enesete spillkonsollen jeg har, så må vel bruke den litt.
 
#4
Aight. :p Vet ikke om du kødder eller ikke, Aslak, men hvis du vil være med så si ifra når det passer da. Har fri hele uken jeg, trener fotball på kveldene, men kan være med nårsomhelst fra halv elleve tida til ett tida på kvelden.

Yeti og jeg skal spille om en stund, i kveld, men vi skal kanskje ha med ei jente som donerer vekk masse shit og er ganske hyggelig, hun kan alt. Hvis dere vil være med, så svar her. Hvis to av dere vil være med, så dropper vi hun der jenta! Bare si ifra! Legg til fotballrevan04@hotmail.com på MSN, så er alle i chatrom samtidig. Er så stress å skrive på spillet. :v:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#5
Altså. DS-en min er langt unna, så jeg kan ikke få spilt noe før om en uke eller to muligens. Og jeg kødder ikke.
 
#6
Flott. ^__^
Blir ikke noe av spilling i kveld forresten, men vi kan jo samles neste helg eller noe. Hvis du er interessert, Yeti, Klaymen og jeg, da er vi fire. Herlig. :D