Another Code (NDS)

Kleevah

Livsfarlig amatør
#1
Tenkte å kicke igang ett aldri så lite emne, siden jeg finner dette spillet merkelig tiltrekkende...

DISCUSS
 
#2
Så veldig kult ut på traileren. Likte at når du stod fremfor kasser eller steder osv., så dukket dette opp som et bilde på den ene skjermen.

Må nok skaffe meg DS. Kanskje.
 
#3
Ser ganske festlig ut. Kommer spillet hit til Norge går jeg nok til innkjøp. Håper bare historien holder mål, og gameplayet blir bra. Måten men går rundt på den nederste skjermen sett ovenfra, og får opp stedene der det er noe å se på ser bra ut, god utnytting av de to skjærmene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Adventure med stylus? SIGN ME THE FUCK UP.
 
#5
Så jævli fett ut da...

Håper det kommer til Europa/USA... Hvis man må importere det fra Japan, så forstår man jo ikke en dritt av det som er skrevet :blunk:
 
#7
Jeg nekter å la være å kjøpe dette. :)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#9
Oppdatert med masse snask!
 
#10
Opprinnelig skrevet av blizzy@18.01.2005, 23.16
Det ser ganske interessant ut. Kan dette være noe nyskapende tro?
165384​
Jeg vil anbefale deg å lese hands on artikkelen som Kleevah linket til. Der får du vite litt. :)

Men som sagt. Dette virker utrolig interesssant. Har hele tiden syntes at dette spillet ser bra ut, men ble enda mer gira når jeg fikk se den traileren.
 
#14
Hvis det kommer til USA/Europa skal jeg definitivt ha det. Lurer på hvor lang tid det tar fra den japanske lanseringen å gi det ut her borte...
 
#15
Utifra stillbildene så det rimelig middels ut, men etter å ha sett videoen så ble jeg nesten frelst :) Gleder meg til å finne ut mer om dette spillet.
 
#19
Oh? Er det allerede ute Japan?
Redigert: Ah, 24 februar ...

Noen info om en eventuel US-lansering?

Må vurdere dette, men med alle kommende spill i mars, kan dette godt vente til april/mai for min del.