Aprilkonkurransen - mekk din egen Evonyreklame

Sancti

Terrorkatt
#1
Denne måneden skal vi faktisk ikke forsøke å tvinge dere ut av promperommet. De av dere som tilbringer mye tid der har sikkert lagt merke til Evonyreklamene allerede, de er over alt på intarwebs som fluer rundt ei kuruke. Evony er etter sigende et drittspill som primært blir spilt av uattraktive damer i rare klær, men reklamene deres har til gjengjeld attraktive damer i veldig lite klær.

Vi vil at dere skal lage deres egen Evonyreklame som er minst like stygg som de som finnes på ordentlig. Eksempler får dere under.

Reglene er enkle:
Post ditt bidrag (i sånn passe stort format) i denne tråden innen 1. mai.

Vinneren får




Eksempler til inspirasjon:














Som om ikke det var nok har de også noen nye versjoner med flashende pupper hvor du kan dra i diverse kroppsdeler for å få dem til å bule. Finner dessverre bare bilde av det, men de som er hardcore kan jo prøve seg på litt animasjon hvis de ønsker.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#3
Jeg må faktisk si meg enig med yeti. Konkurransen er på en måte old pga det. En annen konkurranse kanskje?
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Jeg så den da jeg leita etter bilder, men er det virkelig helt umulig å komme på ... noe annet?

Edit: hvis flere har sterke innvendinger og forslag til ny konkurranse som mer enn to stykker vil bli med på, kan vi vel saktens bytte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Neinei, god ide. Vi kjører på. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Hahah, kom som et sjokk det der. Hvis du finner fram bloggen til Everiss finner du kjapt ut at Evony-folka løy til retten om blant annet størrelsen på selskapet (de påsto at det var under tjue som jobba der, siden grensa for at et selskap kan saksøke en enkeltperson for sånt er at de har maks tjue ansatte), de har i all hast endra programfilene som spillet kjører for å fjerne koden de hadde stjælt fra et annet spill (noe som medførte mange fine og artige bugs) og så videre. Latterlige folk.

Sånn ellers kjører gutta fortsatt ufortrødent videre, med det komplett originale og fantastisk innovative World of Lordcraft. Jepp.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Det første jeg tenkte da jeg så denne konkurransen var selvfølgelig Miss Spillegal 2008, så da kom jeg opp med dette:









BONUS:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
En god start! :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Halvparten av bidragene til Jante er jo allerede sensurert bort av Imageshack. Han (og en venn av meg) trenger bildetjener som ikke er furten på innhold, men som heller ikke er overlesset av pop-ups og annet rask.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
OK, skal si fra til vennen min.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#18
Da må han bruke megapikk-til-tinypikk-converter.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#19
Imageshack takler ikke de snertne frøknene fra Spillegal.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Fra avhøret av ene Evony fyren under det lille som tok sted av rettsaken:
Q. You are an out and out liar, aren’t you?
A. No.

Q. How do you say you are not an out and out liar when you have approved statements on the Internet that you hold a Bachelor of Arts, earned a Bachelor of Arts and a Master of Business Administration?
A. That was put there purely as a PR actually.

Q. Mr Gifford, is that a serious answer?
A. Yes.
Q. So you are actively seeking to mislead people with this press release?
A. Yes.

Q. You were activity consciously seeking to do that?
A. Yes.

Q. And you didn’t have a problem with that?
A. No.

Q. And you still don’t have a problem with that, do you?
A. I can change that statement, yes.

Q. Do you currently have a problem with this, Mr Gifford?
A. Yes.

Q. When did you develop that problem, in the last ten seconds?
A. Yes.
Masse lulz hos Arse Technica