[PS4] Assassin's creed Creed Unity - Jej or nej

Dukie

nice girl
#1
Klarer ikke å bestemme meg her. Kjøpte meg PS4 for to uker siden og vips fant jeg tilbake til røttene mine igjen. Det har dessverre bare blitt sporadisk gaming på xbox360 som nå har blitt pensjonert. Fullførte The Last Of Us igår og du verden for et spill. :eek:

Uansett! Hadde sansen for alle tidligere fram til horrible ACIII og skippet av den grunn også black flagg. Båter og kanoner gav meg alt annen enn en følelse av sniking og ble etterhvert for mange tåpelige sidespor i ACIII; jakte kaniner - trade etc og en helt utrolig irrasjonell hovedfigur som protesterte mot drap, men som samtidig hadde en hel armé av liv på samvittigheten.

Har sett og lest en del reviews og de fleste liker det og metascore plasserer seg rundt 7.8/10 +/-. Samtidig ser jeg også alle bugsa som preget lauchet. Spillet er på tilbud på psnstore for 400 kr og foretrekker den digitale løsningen (går ut 15.1.15). Det blir enten dette eller Shadow Of Mordor og tenkte; gutta på spillegal må vel peile meg i riktig retning. Så selvsagt; hei igjen folkens. :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Sånn jeg har skjønt det, så har Shadows of Mordor havna på en del topplister for 2014 (selvom spillet ikke er særlig innovativt på noe vis), mens AC: Unity ikke har havnet på stort annet enn Årets Skuffelser-/ Årets Dårligste-lister

Ikke spilt noen av de selv, men mener at @Jæveltango og @Thinaran iallefall har testa ut SoM?
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Unity er vistnok enda verre enn III og flere steg tilbake for serien og da ser jeg bort fra at jævelen er direkte ødelagt. Hvis du absolutt må ha mer Asscreed er nok heller Black Flag veien å gå siden folk ser ut til å like det. Ihvertfall sjørøverbiten.
Men ja, Shadow of Mordor er jævla artig så det er klart hva jeg vil anbefale om du vil ha sandkasse, fulgt av Infamous: Second Son. Remaken av Sleeping Dogs kunne og vært der, men den er vistnok ganske skit.
 

Dukie

nice girl
#6
Takker og bukker, satser på at jeg klarer å poste på et jevnlig basis her, siden jeg bestemte meg for å finne tilbake til røttene. Er enn så lenge strålende fornøyd med PS4 og det var på tide at X360 fikk hedersplassen med de andre pensjonerte konsollene mine.

Hvordan gikk nyttårsfeiringen??
Lolz, business as usual, nekter å anerkjenne de fysiologiske faktum at jeg sakte men sikkert dinger tretti om ett år. Men fra spøk til revolver; spurte en god venn av meg og jeg siterer
Jeg synes det er fett. Likte heller ikke 3eren så godt, men Black Flag var faktisk bra og AC:U ligner mer på ACI og II
Dette står i kontrast til svarene her inne, men mistenker han for å krydre noe ekstra. Ikke noe svir på pungen som å blåse av velfortjente studentpenger på relative dyre spill bare for å finne ut at det smaker oppvaskvann. Så har vi jo det at studiene tross alt tar mye tid. IGN gav robuste 9.3/10 til SoM og er tross alt en fantasy-fan. (Hva som helst for å ikke starte med Wow igjen?) Postene her og spesielt Lodin sin ble vekten på tungskålen, tror det blir SoM. Takker igjen for innspillene!
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Hvis det er assassineringa og ikke det dumme plotet i AC-spilla du liker, så kjøp Shadow of Mordor. Det har bedre sniking og myrding enn AssCreed-spilla, og artigere fiender.