Asterix & Obelix XXL 2: Mission Las Vegum

tari this morning announced Asterix & Obelix XXL 2: Mission Las Vegum for the PS2 and PC. This Etranges Libellules-developed title has players exploring Las Vegum - the city of games. While not much is known about the games players will compete in, we do know that this sequel will feature several parodies of classic gaming icons (as can be seen in this first batch of screens). The game will ship for both platforms this holiday season in Europe. Currently there is no North American release date announced.

=D

Lodin

Der Waaaah
Med tanke på at de har hele Asterix universet å boltre seg i så er dette det beste de klarer å komme med? <_<
*går tilbake til den orginale arkade versjonen*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Ingenting unnslipper din knivskarpe årvåkenhet, forstår jeg. Jammen bra du postet et bilde av Mario med FLUDD på ryggen så begge de som ikke har sett det før skjønte greia.

*sniff, sniff* Hva er det min nese kjenner? Ahhhh, det er lukten av 1000 kåte advokater som stormer til for å saksøke utvikleren tilbake til romertida!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Merkelig. Min nese kjenner lukten av den lille paragrafen i opphavsrettslovgivningen som sier at parodier er helt greit.