[Til salgs] Barberblader + vannpipe

#1
Fant en boks med masse barbergreier som har vært gjemt og glemt siden jeg flyttet fra Trondheim for tre år siden. Der var det en del DE-blader i uåpnede pakker, blader jeg i nyere tid har gått bort fra, som en yngre og mer hordete versjon av meg kjøpte inn for å kunne barbere seg også etter at 1984 blir realisert.

Lillebroren min har allerede sikret seg 70 Derby Extra-blader. Det resterende selger jeg fordi de bare står og tar opp plass, og det blir for dumt å bare ha de her hvis de aldri kommer til å brukes. Alle pakkene er altså uåpnede. Legger ved link til samme produkt hos Connaught Shaving, for de som vil se bilder.

Astra Superior Platinum, 55 blader (elleve fempakninger), 50 kroner
Gilette 7 O'Clock Sharp Edge, 25 blader (fem fempakninger), 15 kroner
Tiger, 10 blader (to fempakninger), 10 kroner
BIC Chrome Platinum, fem blader (fempakning), 5 kroner

I tillegg selger jeg gjerne en eller to av disse, om noen er interessert.



Kjøpt av en barberer i den tyrkiske byen Uşak, i det herrens år 2007. Her trer man inn et halvt DE-blad og barberer i vei. Brukte dette en stund til overleppa (og vil spare på en av de for tilsvarende bruk i fremtiden også). Femten kroner, tenker jeg, ellers slenger jeg gjerne på en gratis til en som kjøper en viss mengde blader (si over 30).


Til slutt, vannpipa jeg prøvde å kvitte meg med i 2012, en Khalil Mamoon Hafa. Nicholas kjøpte, men ble aldri noe av overleveringen.

Disse bildene ble tatt i den anledning, og siden da har alt vært pakket ned:









Angående tobakken slenger jeg den gjerne med, men i de snart tre årene som har gått er det neppe noe som er særlig fuktig lenger, og med mindre man legger til glyserin på egen hånd er det neppe særlig digg å røyke. Kullet bør vel være fint fortsatt? Eller kanskje ikke, da det har stått i en bod? Vi får se.

Uansett, ber fortsatt om 200 kroner for denne (husk at de 200 Jensemann-grunkene jeg ba om i 2012 tilsvarer ca 2000 Erna-grunker i dag!), og hvis ingen her er interessert slenger jeg den ganske snart ut på Finn som et verdifullt dekorasjonsobjekt.

Er i Oslo, så overrekker gjerne ting personlig til de som bor her. Ellers bør det ikke være noe stress å barberblader i posten, siden pakkene er såpass små og lette.
 
#2
Hei,

Tar gjerne BIC, Tiger og alle Astra. Kan jeg få med to av knivene også, de fargene du ikke vil ha. Send meg en PM!

(tenker på hvor billig og langvarig barbering jeg får ved å kjøpe så mange blader av deg, digg)