[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

Lodin

Der Waaaah
#1



Så har endelig spillet fått navn. Av coveret er det og opplagt at Catwoman spiller en viktig rolle. Og har den mest ræva varianten av maska si.
Mye mer vites ikke, men voice actere til Mr. Freeze og Talia er allerede bekrefta så de popper vel opp. Harvey Dent ryktes også. Høsten 2011 er lanseringsrommet foreløpig.
Vi får se hva slags info som popper opp i det bladet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Søren, jeg skulle lage denne tråden. :(

Ut i fra den teasern vi så i fjor så var det tydelig at det løp skurker og gærninger rundt i Gotham, og at Joker hadde tatt en ledende stilling bak det hele, og det er nok det de mener med Arkham City. Kanskje vi får lov til å roame litt fritt rundt i byen også? Jeg hadde egentlig foretrekt at spillet går etter samme mønster som Arkham Asylum, altså at det ikke er fullstending Spiderman-fritt, men at vi får lov til å utforske områdene vi er tildelt.
Forresten så ser vi Harvey Dent på det øverste bildet under G-en i Gameinformer

Men ja, Goty 2011 bare steng alt av konkurranse allerede takk for meg hadet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Til utviklerne: Hva med å mekke et slåssesystem som faktisk er verdt en sur sild, gutter? Kunne det vært noe?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Det var verdt flere sure silder i asylet, å komboe opp var temmelig artig. Det var bare ikke nevneverdig utfordrende etter man lærte seg å holde hodet kaldt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Slåssesystemet i Arkham Asylum gikk ut på å trykke X hele tida bortsett fra når det kom et lyn og du måtte trykke Y. Unntatt på bossene, da.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#6
Og bossene var dritt.

Likte for all del Arkham Asylum, men det holdt med én gjennomspilling, og må ærlig innrømme at jeg ikke helt så hvordan det på noen måte kunne kalles goty. Historien var vel ... grei, men kampstystemet ble fort ren rutine, det var for få av skikkelig god stealth-deler og som nevnt var bossfightene jevnt over veldig lite imponerende. Spent på oppfølgeren, men ikke akkurat noe jeg gleder meg som en gris til.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Slåssesystemet i Arkham Asylum gikk ut på å trykke X hele tida bortsett fra når det kom et lyn og du måtte trykke Y. Unntatt på bossene, da.
Bare hvis du er kjip.

Hvis du vil leke Batman derimot, da blander du flere ting inn i kombinasjonen. Et spontant batarangkast, en rask bathook rundt føttene, ta en liten sving med kappa de for å stønne to skurker, kaste deg over en annen og sleng ham i bakken, blokker han fitta som slår deg med tazerpinne og deng han med den, slå han mens han ligger nede. Jeg mener, du er Batman.

Eneste spillet manglet var en knapp å trykke på for at man skulle si: "I'm Batman."
De kunne forsåvidt brukt X/A til det, og vi kunne brukt analogene for å justere farten vår.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Meh. Det blir det samme som God of War; ørten komboangrep du kan bruke, men hvorfor i faen skal du gidde. Ikke hva jeg kaller god design, akkurat.
 
#9


one badazzmadafakkaaaaaaa!

håper dette ikke blir for ''open world'', trenge ikke mer gta spill. og ikke en overbolt batman med drakta fullt av steroide please!

AA er forøvrig noe av det beste jeg spillt i denne generasjonen
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
Kommer det til å være flere kattekvinner? Du vet det er helt vanlig at flere kattekvinner operer paralelt i øst-europa

 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Meh. Det blir det samme som God of War; ørten komboangrep du kan bruke, men hvorfor i faen skal du gidde. Ikke hva jeg kaller god design, akkurat.
Gjelder ikke det alle vestlige third person fighers egentlig? Kan ikke komme på noe spill som har hatt spesielt avansert fighing bortsett fra DMC, Bayonetta og andre spergete japsespill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Fordi det er artigere.
Det er ikke artigere å bruke mer tid og krefter på å vinne en kamp når utfallet alltid blir det samme. Knarkham Asylum og God of War gjør begge det der; du har en veldig effektiv, enkel kombo du kan bruke om og om igjen for å vinne alt som er, eller du kan bruke mindre effektive komboer som medfører større risiko for... øh. Det er designerne som forteller deg hvor lite peiling de har, bare du gidder å høre etter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#17
Spill er til for å vinne, ikke ha det gøy med!! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Men altså faen da. Jeg gidder ikke å gå overalt i GTA IV, og jeg gadd ikke bruke noe mer enn X og Y innimellom i Arkham Asylum. Hadde det gjort noen forskjell om jeg hadde spilt bedre så hadde jeg giddet det, fordi det er liksom det spill handler om. Mestring av et regelsett, ikz. Hvis regelsettet inneholder tredve regler men har "du trenger ikke bry deg om resten av reglene" som andre regel, da er det også en del av spillet og det er fortsatt designernes ansvar å gjøre det til en underholdende opplevelse. Er det klart nok nå, eller? :nicholas:
 

Terje

mostly harmless
#19
Jeg skal vedgå at det er dårlig av designerne å gi deg tredve muligheter, men ikke noe incentiv til å bruke dem. Men, om du vet at det finnes tredve muligheter, men velger å benytte kun den ene av pur latskap fordi den tross alt funker og dermed kjeder deg mesteparten av veien, så er det litt din skyld også. ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Konklusjon: jeg hadde det jævlig artig med spillet og Yeti suger sånn objektivt sett.